Inlägg från: Maddisen80 |Visa alla inlägg
  • Maddisen80

Gastric Bypass (GBP)

Förändras2012 skrev 2011-12-22 08:54:30 följande:
    Någon som ska opas i Landskrona då?:) längtar
    Har gått ner 2 av mina 6 kg, tjuvstartade
    Med tanke på julen :)
    när ska du opereras och hur länge har du väntat ? jag ska opas i ersta den 30e , väntat sen i augusti bara :)
  • Maddisen80
    Moflo skrev 2011-12-24 19:44:17 följande:
    Ska du opas den 30/12? Grattis! Då har du börjat flyta nu med andra ord?!

Jag ska opas den 11/1 på Ersta och börjar flyta nu på onsdag.  
    Hej jag får äta 2 ggr om dagen och  ta dietpulver 2 ggr om dagen eftersom jag har dietpulver som heter fitmeal
  • Maddisen80
    Guacamole skrev 2011-12-24 22:46:48 följande:
    Ja jag har ju inte tagit några återbudstider men beställde inte fören den 7/11 för att verkligen göra det här och frånd et att jag ringde landskrona så har det tagit 2 månader till operation. Inte så lång tid egentligen
    för jag har hört att dem har 2 års väntetid de är därför jag valde ersta
  • Maddisen80
    Förändras2012 skrev 2011-12-24 23:17:01 följande:
    Knappt ett år har jag väntat, fick. En återbuds tid:)

Har haft bra soppveckor men denna julhelgen har det blivit en massa gott. Så dåligt samvete!
    Nya tag nu! Vill gå ner mer än mina sex kg innan Op!

Längtar så!
    lycka till med operation när ska du opereras ?
  • Maddisen80
    Sanda skrev 2011-12-25 09:06:45 följande:
    99.9kg idag ner 26kg!
    Grattis till din viktminskning
  • Maddisen80
    Förändras2012 skrev 2011-12-28 12:38:08 följande:
    Är dunder förkyld så glass är så lockande!!!
    Jag har med varit dunderförkyld men jag har inte fått ätit glass eftersom jag ska opereras på fredag magsäckop
  • Maddisen80

Hej jag blev opererades i fredags på ersta sjukhus kom hem igår ,operation har gått bra , jag har ju ont men de har man ju

• Maddisen80

hej min operation gick jättebra, opererade mig för 2 veckor sedan men märkte igår att de hade varat på stygnet jag har ju haft lite feber , men de börja gå bort nu , i stockholm iaf på ersta sjukhus så fick man ett plastkort som man visar upp på restaurangen att man har gjort en op och att man får lov att köpa barnmat

• Maddisen80

Hej en vecka kvar på flytande sen ska jag över till purekost :) i två veckor sen ska jag äta fast kost :) jag äter järntabletter,b12,kalcium,mittval kvinna. Jag ska börja träna den 30e januari på träningsvärket köpte dagkort för 990 kr gäller ett år :))))  får träna från 5- 15.00

Svar på tråden Gastric Bypass (GBP)