Inlägg från: Maddisen80 |Visa alla inlägg
  • Maddisen80

Gastric Bypass (GBP)

MizzPiggy skrev 2011-11-17 11:50:27 följande:
    Maddisen80: tack! Ska bli så skönt att få komma över på andra sidan!
    Det förstår jag :===) jag längtar ihjä mig hehe
  • Maddisen80
    BängtRagnhild skrev 2011-11-17 16:37:04 följande:
    Det känns jättebra även om jag är mycket trött och har ganska ont... Hoppas det är värt allt i slutändan nu bara!
    Narkosen tog tydligen mycket hårdare på mig än vad som är vanligt så jag har sovit bort nästan ett helt dygn... 
    jag bruka sova 10 timmar när jag bli sövd
  • Maddisen80
    LaaLaa skrev 2011-11-25 19:20:39 följande:
    har idag fått en remiss skickad till ersta! nån som vet hur lång tid det kan ta innan jag får komma till dit? O vad händer på det besöket??? 
    Jag fick bekräftelse från ersta i maj att jag skulle bli kallad, i augusti kom jag dit   ,jag fick träffa läkare,dietist och ssk ,de fråga vad man har gjort för att gå ner i vikt och varför man vill göra operationen sen skulle jag egentligen opereras i oktober men läkaren ville att jag ska göra gastroskopi så de gjorde jag de är pga min magkatarr, för nån vecka sedan fick jag reda på att jag ska vara beredd att börja äta dietpulver så de har jag beställt och är beredd men ska ringa på måndag och se om de har fått nån tid till mig så jag kan ringa och beställa tågbiljetter för jag bor i landskrona
  • Maddisen80

Jag fick tråkigt besked av ersta sjukhus jag blir inte opererad före jul men de fråga om jag vill sätta upp mig på återbud och de vill jag, då ska de ringa  mig  när nån ger återbud hoppas att någon gör det :))) orka inte vänta och jag har köpt dietpulver

• Maddisen80
    MizzPiggy skrev 2011-11-28 12:15:51 följande:
    Vitamin : har du suturer? Jag har agraffer, får du ta bort dem på onsdag redan? Jag ska ta bort mina den 5/12 , känner att de kliar lite i agrafferna samt stramar som du säger. Men e samtidigt lite rädd att de ska spricka upp annars så de får sitta där haha
    Skönt att höra att du mår
    Lite bättre nu! Kram
    Hej jag ska oxå ha suturer för jag fick infektion av agrafferna, jag tål intte metall
  • Maddisen80
    Krulltott83 skrev 2011-11-28 23:49:18 följande:
    Nu är jag descutan skrubbad och måååste snart natta in... Imorgon är det dags för OP... Lite fjärillar i magen har jag allt... Men imorgon vid denna tiden e jag ju på andra sidan... Solig
    Hoppas att de går bra idag med operation , håller tummar och tår
  • Maddisen80
    evolyn skrev 2011-11-29 05:06:21 följande:
    Så var operationen avklarad och jag har i princip sovit till nu, har inte haft det minsta ont förutom i huvudet men nu har jag lite ont runt revbenen, hade ju helt klart väntat mig smärta som går att jämföra med att föda barn, hoppas det håller i sig nu!!
    Vad roligt att höra att du mår bra :))))
  • Maddisen80

Grattis till er alla som har blivit opererad och lycka till ni som ska opereras och skönt att höra att det har gått bra och att ni må bra, min kompis gjorde de för ungefär 2 veckor sedan och hon mår jättebra

• Maddisen80
    MizzPiggy skrev 2011-11-29 09:48:46 följande:
    Evolyn: härligt! Välkommen till andra sidan!

Maddisen80: ah ok! Jag trodde agrafferna skulle klia mycket mer vid det här laget än vad dom gör, så är ju tacksam för de, men e ju inte förren den femte jag får ta bort dom.
    Agraffena kliade rejält på mig och jag blev illröd och såret öppnas
  • Maddisen80
    Guacamole skrev 2011-12-22 23:27:45 följande:
    Stod i kö ett år i Skåne innan remissen skickades till Norrtälje där jag ska opereras.
    Hej jag ska opereras i ersta i stockholm den 30e de har gått ganska snabbt var en som lämnade återbud
Svar på tråden Gastric Bypass (GBP)