• stor grön drake

"anonyma" vagnmissbrukare

Här är en tråd för oss som fastnat rejält i träsket.
    Som söker blocket efter fynd fast föråden bågnar.
    Som får konstiga blickar från nära och kära
    Som bara måste studera andra på stans liiite nogrannare

Helt enkelt en tråd för oss vagnknarkare.
    Var och en väljer sin drog, må det så vara Bugaboo, Emmaljunga, Teutonia, Brio, Graco, Gesslein, Hartan, Britax, BabyJogger, OTH/UJ, ja, vilket märke som helst.
    Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-30 21:47
    på begäran, länken till bildtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m60361395.html
  • Svar på tråden "anonyma" vagnmissbrukare
  • stor grön drake

retrovagnar är så fin att titta på...
    Men iaf de jag kommit nära (här, obesrvera här) har luktat sådär konstigt unket vind, därav att min enorma brio bara fick bo på balkongen och sedermera blev såld vidare, och det känns synd. Sen är de flesta här i dåligt skick, och tja, personligen tycker jag att de är vackra, men jag föredrar halvnya vagnar bara för funktionerna.

• 3 Barnsmamma 06 09 11
    JwJw skrev 2011-08-09 17:35:23 följande:
    Varit lite frånvarande ett tag här =)...tillbaka i banorna på ny vagn men kan inte bestämma mig.....har kikat på maxi cosi mura 4, 2me casablanca, tako jumper och nitro ingen som har nå erfarenheter här? =) nitron känner ja är lite dyr egentligen ;D
    Jag har nitro! Ser bara fördelar. Nackdelen är svåråtkomlig varukorg men jag ahr en 2010. Undrar just om de inte rättat till det åt det bättre från 2011,eller så har ajg drömt
  • yodi

det kommer någon för att titta på city jeten idag, hoppas dom köper den så det blir plats över till den nya nitron som kommer snart.

• JwJw
    3 Barnsmamma 06 09 11 skrev 2011-08-10 23:00:23 följande:
    Jag har nitro! Ser bara fördelar. Nackdelen är svåråtkomlig varukorg men jag ahr en 2010. Undrar just om de inte rättat till det åt det bättre från 2011,eller så har ajg drömt
    En sån liten detalj kan man ju faktiskt leva med el iaf jag =) den är ombonad och mysig med nu inför vintern med
  • stor grön drake
    3 Barnsmamma 06 09 11 skrev 2011-08-10 23:00:23 följande:
    JApp, det har de gjort. Och om jag int missförstod helt kostar det 150kr att byta ut den "dåliga" till den nya lättåtkomliga (mitt nitro-chassi har den nya)
  • Louisidora

Hej!!

Till alla er proffs, någon som har koll på bugaboos utbud och kan hjälpa mig med en sak?

Jag bokade en bugaboo all black och hämtade ut den för några dagar sedan. Bromsen är RÖD! Skall den vara det? De vagnar jag sett på nätet har en vit broms. Någon som vet?

Jag är rädd att damen i butiken inte haft vagnen inne, och "plockat" ihop en "all black" till mig, som egentligen inte är en sådan.

Tacksam för all hjälp jag kan få!
    Mvh

• Lindadjo
    Louisidora skrev 2011-08-12 17:30:44 följande:
    Hej!!

Till alla er proffs, någon som har koll på bugaboos utbud och kan hjälpa mig med en sak?

Jag bokade en bugaboo all black och hämtade ut den för några dagar sedan. Bromsen är RÖD! Skall den vara det? De vagnar jag sett på nätet har en vit broms. Någon som vet?

Jag är rädd att damen i butiken inte haft vagnen inne, och "plockat" ihop en "all black" till mig, som egentligen inte är en sådan.

Tacksam för all hjälp jag kan få!
    Mvh
    Osäker på det.. ställ frågan i bugaboo-tråden, där finns garanterat någon som kan svara

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m51213267.html
    2010 blev ett bra år! Har +:at
Svar på tråden "anonyma" vagnmissbrukare