• stor grön drake

"anonyma" vagnmissbrukare

Här är en tråd för oss som fastnat rejält i träsket.
    Som söker blocket efter fynd fast föråden bågnar.
    Som får konstiga blickar från nära och kära
    Som bara måste studera andra på stans liiite nogrannare

Helt enkelt en tråd för oss vagnknarkare.
    Var och en väljer sin drog, må det så vara Bugaboo, Emmaljunga, Teutonia, Brio, Graco, Gesslein, Hartan, Britax, BabyJogger, OTH/UJ, ja, vilket märke som helst.
    Välkomna!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-30 21:47
    på begäran, länken till bildtråden:
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m60361395.html
  • Svar på tråden "anonyma" vagnmissbrukare
  • Lindadjo

Tror jag måste byta slang i mina bakdäck med (bugaboo, så det gäller ju bara 2 däck), ena däcket har nämligen bilventil nu och den andra har cykelventil...dessutom verkar det som att de förlorar lite luft, för jag pumpade däcken hårda när jag köpte vagnen, men nu är de inte alls så hårda längre. Det är ju inte punka, men ändå...

2010 blev ett bra år! Har +:at
  • 3 Barnsmamma 06 09 11

Nu håller jag på att bearbetar scooter s,ska nog behålla min snygga vita nitro istället så jag kan fortsätta ha henne emot mig. Hon är ju inte ens 6mån ännu. Och känner att även när hon är 1år vill jag ha henne mot mig-) Men sen när hon är ca 2år kanske det blir en scooter s

• Uliise
    3 Barnsmamma 06 09 11 skrev 2011-08-09 09:43:28 följande:
    Nu håller jag på att bearbetar scooter s,ska nog behålla min snygga vita nitro istället så jag kan fortsätta ha henne emot mig. Hon är ju inte ens 6mån ännu. Och känner att även när hon är 1år vill jag ha henne mot mig-) Men sen när hon är ca 2år kanske det blir en scooter s
    Det låter smart. Jag skulle välja Ozonen framför Scooter S vilken dag som helst!
    Majken 100421
  • JwJw

Varit lite frånvarande ett tag här =)...tillbaka i banorna på ny vagn men kan inte bestämma mig.....har kikat på maxi cosi mura 4, 2me casablanca, tako jumper och nitro ingen som har nå erfarenheter här? =) nitron känner ja är lite dyr egentligen ;D

• Alexis mamma

Ni som vet allt! ;) Var o handlade på Ica idag o fick syn på en kopia på en Phil and ted, det stod Baby go på sidan på den och bromsen såg ut som den på urban jungle (o så var den röd), Har googlat mrn hittar inget, nån som vet nåt om vagnen i fråga?

• Lindadjo
    Alexis mamma skrev 2011-08-09 21:50:34 följande:
    Ni som vet allt! ;) Var o handlade på Ica idag o fick syn på en kopia på en Phil and ted, det stod Baby go på sidan på den och bromsen såg ut som den på urban jungle (o så var den röd), Har googlat mrn hittar inget, nån som vet nåt om vagnen i fråga?
    Kan det ha varit en Britax? Vet dock inte om det står baby go på sidan på den?..

http://www.jollyroom.se/varumarken/a-d/britax/britax-syskonsits-b-dual-venetian-red.html
  • Alexis mamma

nej det var det inte såg nästan precis ut som en p&t

• Lindadjo
    Alexis mamma skrev 2011-08-09 23:05:56 följande:
    nej det var det inte såg nästan precis ut som en p&t

Humm... *kliar mig i huvudet*... och du är säker på att det inte var en p&t? *dum fråga*
  • imsel
    Lindadjo: Visst har du/hänger du i retrovagnstråden?
    Har sett några av dina vagnar och jag gissar att det är därfirån. Om det inte är från SB?..

Jag var mycket där förut, men sen avtog intresset lite, för att gå över till nya vagnar Flört
    april 09 kom min bebbe
  • Lindadjo
    imsel skrev 2011-08-10 15:49:34 följande:
    Lindadjo: Visst har du/hänger du i retrovagnstråden?
    Har sett några av dina vagnar och jag gissar att det är därfirån. Om det inte är från SB?..

Jag var mycket där förut, men sen avtog intresset lite, för att gå över till nya vagnar Flört
    Jo, jag hängde där förut Roligt att du känner igen vagnarna.
Svar på tråden "anonyma" vagnmissbrukare