malo1234 skrev 2011-07-21 06:33:02 följande:
neele: Ja, jag är också väldigt kär i min. Den är stabil som en pansarvagn fast så lättkörd!! :D
Har tittat längtansfullt på nya Plusmodellen, med nättare chassi och omdesignad sittdel. Ser fin ut, men känns onödigt.
Har en Sky -09 med solblekt grön klädsel. Har precis slaktat liggdelen och tänker klä om den och modifiera lite. Jag har ingen vidare syvana, så det blir spännande att se hur jag lyckas... ;) sonen har ju vuxit ur liggdelen nu, men jag tänker ändå försöka, som ett kul projekt. Har också planer på att göra detsamma med min sufflett till sittdelen. Den är ganska värdelös, skyddar varken mot sol eller vind. Men det är inte så bråttom, har ju min fina Frog nu. :) Har sett en bild på nån som sytt egen sufflett till sin Sky, och folk gör ju det hela tiden till sina buggor.
Vilken årsmodell har du?
Har du sett nya June som kommer? Den ser så himla fin ut, som en korsning mellan mina favvovagnar, EW och Bugaboo... :D Har förvarnat mannen om att vi kanske måste ha en sån sen, om den ser bra ut när den släpps. ;)
Vi har också en 09:a. Jag älskar att den är så lättkörd och stabil. Visserligen är den lite mindre stabil nu när dottern börjat klättra i den. Men nu kör vi mest med buggan.
Har du några bilder på EW June? Den har jag inte sett och jag hittar inga när jag googlar.
Suffletten på de nyare modellerna är ju helt klart bättre, samma sak med varukorgen! Jag tycker den nya loggan också är snyggare, de verkar även ha ändrat handtaget på Sky Plus.
Vi har den klassiska röda vagnen, finns bilder i mitt galleri
Vi kommer behålla den EW:n vi har nu, så har vi ju buggan också. Så längtar jag lite efter en Brio Spin också
Den skulle i så fall stanna hos mina föräldrar och då är frågan bara om man verkligen kan köra den på grus, annars kan vi glömma den direkt.
Igår var vi inne på Barnens Hus i Karlstad för att kolla om den fanns men nä. Å andra sidan är det inte direkt brådskande heller