Fortsättning följer
Okej då tjejer! Här fortsätter vi :)
Jag börjar!
28/12, vecka 37+4, son 3185g 49cm
Okej då tjejer! Här fortsätter vi :)
Jag börjar!
28/12, vecka 37+4, son 3185g 49cm
4 månader <3 tänk det va inte längesen men ändå längesen vi satt och gnällade över våra gravidkrämpor
Haha =) Tänkte på det igår, det känns som om Emilia alltid funnits i mitt liv, men fan. För fyra månader sen var hon precis nyfödd.
Det är så märkligt... Min syster påminde mig om att det var påskafton förra året jag berättade för henne och min bror att jag var gravid. Märkligt,.
Igår fick Emilia smaka lite potatismos för första gången =) Herregud...
Här håller vi på o ta oss igenom nån utvecklingsfas för fullt.
Lillplutten växer för fullt (7kg 64cm på 3-månaderskollen). Köpte kläder i stl 74 till honom igår... Lite stort men inte jätte!
Kan inte heller förstå att han snart har funnits i mitt liv i 4 månader, känns på ett sätt längre i på ett annat kortare..
Har heller inga syskon till honom men en 13årig katt som är åtsidosatt o sotis... Men jag tycker att det går bra ändå. Känns som att katten förstår. Men jag blir jättestressad för att jag inte hinner goda så mycket med honom..
Hej! Här går allt bra. 3månader är min plutt. Väger nästan 3.8 o är 59kort! =) Tycker det är hemskt att det redan gått 4 månader! Tiden går för fort. Säger som ni andra, känns som man alltid haft honom i mitt liv! Kan inte tänka mig annat! Underbart o vara mamma! =)
Min lille Axel mätte 64 cm och 6970 g igår på 3-månaderskollen. En rejäl kille!
Suzzy: Väger han bara 3.8? Det såg så lite ut.. Det var jju Axels födelsevikt...
Visst är det underbart att vara mamma!!!
65 lång och 7 kilo på 4 månaderskontrollen
Glad skit :D
65 lång och 7 kilo på 4 månaderskontrollen
Glad skit :D