• Jossofräs

Fortsättning följer

Okej då tjejer! Här fortsätter vi :)

Jag börjar!

28/12, vecka 37+4, son 3185g 49cm

• Svar på tråden Fortsättning följer
  • tjötas
    LokesMammi skrev 2011-02-16 09:11:11 följande:
    Hur kom ni fram till det? Att hon kanske har födoämnesallergi?
    Jag själv har varit allergisk mot allt och är fortfarande allergisk mot vissa ämnen och är rädd att Loke ska få allergi.
    samma här, som barn var jag allergisk mot typ allt men min stora tjej är inte allergisk alls (än, iaf)
  • tjötas

Storan fick magsjuka igår kväll så jag har varit vaken hela natten. Nu är hon oförskämt pigg och jag är som en zombie...

• Onkel Anneli
    LokesMammi skrev 2011-02-16 09:11:11 följande:
    Hur kom ni fram till det? Att hon kanske har födoämnesallergi?
    Jag själv har varit allergisk mot allt och är fortfarande allergisk mot vissa ämnen och är rädd att Loke ska få allergi.
    Hon hade jätte mycket gaser i magen och magknip, minifom och magdroppar hjälpte inte- då bajsade hon var 4:e dag.

Va mjökfri i 1 vecka och märkte inget resultat, började äta mjök igen och då fick hon diarré med slem i, har nu varit mjökfri i 1½ vecka och hon har fortafardne diarré men därmed oxå mindre magknip eftersom allt kommer ut.

Pricktestet va negativt så nu ska jag äta mjölk IGEN och se om det händer nått.. vilket hattande :))
  • Onkel Anneli

Uppdatering: Dahlia växer så det knakar, pratar och ler som en stolle. Nästa vecka träffar vi prästen om Dopet som ska vara i slutet av Mars och imorgon ska det shoppas dopkläder till Gabriel :) Han e så fin i skjortor och finbrallor

• ava adore

Onkel Anneli: Hur har det gått med Dahlias magknip? Och hur gammal är hon nu? :)

• Onkel Anneli

nu är hon 2 månader och magen är mycket bättre troligen handlade det om omogna tarmar känns oändligt skönt att det är bättre, man lider ju me de små stackarna nått enormt när de har ont :(

• Fidi

Tjingeling!

Hur går det för er alla? Hur mår ni och bebisarna? 

• Onkel Anneli

Här är det bra, jag ammar och har en väldigt glad bebis!

Storebror har nu börjat bli svartsjuk och ska göra allt hon gör " min tur nu!" osv. Jag får knappt prata med henne utan att han kommer och kryper upp i famnen och "titta på mig mamma!"

Jag har väntat på detta och tycker det går bra ändå, han är väldigt snäll vid Dahlia så det är inget problem.

Jag är liiite trött på att vara mammaledig när det gäller städningen och ha maten klar när gubben kommer hem- han gör noll % hemma just nu. ÖRK

• ava adore

Här är det också bara bra! Även min bebis är väldigt nöjd och lättskött! Och en stooor kille! Glad Det är kul att se att det händer så mycket hela tiden och jag ser fram emot värmen så att vi kan vara ute mer om dagarna! Solig

• Fidi

Här har vi det bra vi med, Emilia är en riktig liten skrattunge =) 
    Vi har inga syskon som är sotis, men två katter =) Dom beter sig lite på samma sätt. När jag matar Emilia kommer som och jamar som tokar =)

Hur stora och hur gamla är era nu? 

Svar på tråden Fortsättning följer