• Jossofräs

Fortsättning följer

Okej då tjejer! Här fortsätter vi :)

Jag börjar!

28/12, vecka 37+4, son 3185g 49cm

• Svar på tråden Fortsättning följer
  • LokesMammi
    ava adore skrev 2012-01-13 09:48:13 följande:
    Hihi, åhh så roligt med bollhav!! Det har vi inte provat på än, men det ser jag att vi måste göra snart!! Skrattande
    Ja, sånt är kul! Han som älskar bollar var i himlen! =) hehe
    11/1-11 kom världens bästa bebis in i våran familj! <3
  • LokesMammi

Loke har inte lekt så mkt med köksgrejjer. Just för att man inte ska leka med det. Han har sina egna leksaker! =) hehe

• Onkel Anneli

Går era småttingar? Dahlia reser sig själv utan stöd, står och "hoppar" på stället men går inte ett endaste steg utan att hålla i sig.

Hon är helt galen i bollar så ett bollhav hade ju varit en dream come true för henne.

Verkar som det är tänder pågång igen för hon har haft ett jäkla humör i två dagar nu, trodde de värsta tänderna va klara nu men inte då. 

• ava adore

Axel går inte, och reser sig bara till knästående.. Han går stappligt med gåvagn men gärna om man håller i honom..

Jag tycker inte det gör så mycket om Axel leker med smörknivar och decilitermått, så länge han är nöjd är jag nöjd. Glad 

• LokesMammi

Loke går inte! Bara om man håller i båda händerna. Ska köpa lära gå bord till honom! Fick ingen varken i julklapp eller present som jag hade hoppats på! =) Men han reser sig upp mot möbler, men går inte! Han reser sig upp i badkaret o igår slant han när han stod upp o hamna på alla fyra i vattnet. Han blev lite ledsen! =)

• Fidi

Min lilla Emilia går för fullt nu.. Så nu jäklar gäller det att hänga med :) Men hon har bara en liten tand... Vet inte hur lång tid det brukar ta innan 2an kommer?

• Onkel Anneli

Vi va och tog kort på Dahlia igår. Jag hade helt glömt vilket företag det kunde vara.. hoppas där blev någon fin bild iallafall.

• LokesMammi
    Fidi skrev 2012-01-17 21:58:58 följande:
    Min lilla Emilia går för fullt nu.. Så nu jäklar gäller det att hänga med :) Men hon har bara en liten tand... Vet inte hur lång tid det brukar ta innan 2an kommer?
    Lokes tänder sa "plopp plopp". Han fick 1a när han blev 6mån o 8:onde när han var 10mån! =)
    Onkel Anneli skrev 2012-01-18 08:50:35 följande:
    Vi va och tog kort på Dahlia igår. Jag hade helt glömt vilket företag det kunde vara.. hoppas där blev någon fin bild iallafall.
    1års kort? Det ska vi ta idag! =)
Svar på tråden Fortsättning följer