Fortsättning följer
Okej då tjejer! Här fortsätter vi :)
Jag börjar!
28/12, vecka 37+4, son 3185g 49cm
Okej då tjejer! Här fortsätter vi :)
Jag börjar!
28/12, vecka 37+4, son 3185g 49cm
Hihi, åhh så roligt med bollhav!! Det har vi inte provat på än, men det ser jag att vi måste göra snart!!
Ja det förstår jag!! Fast Axel älskar köksgrejer mest av allt tror jag..
Loke har inte lekt så mkt med köksgrejjer. Just för att man inte ska leka med det. Han har sina egna leksaker! =) hehe
Går era småttingar? Dahlia reser sig själv utan stöd, står och "hoppar" på stället men går inte ett endaste steg utan att hålla i sig.
Hon är helt galen i bollar så ett bollhav hade ju varit en dream come true för henne.
Verkar som det är tänder pågång igen för hon har haft ett jäkla humör i två dagar nu, trodde de värsta tänderna va klara nu men inte då.
Axel går inte, och reser sig bara till knästående.. Han går stappligt med gåvagn men gärna om man håller i honom..
Jag tycker inte det gör så mycket om Axel leker med smörknivar och decilitermått, så länge han är nöjd är jag nöjd.
Loke går inte! Bara om man håller i båda händerna. Ska köpa lära gå bord till honom! Fick ingen varken i julklapp eller present som jag hade hoppats på! =) Men han reser sig upp mot möbler, men går inte! Han reser sig upp i badkaret o igår slant han när han stod upp o hamna på alla fyra i vattnet. Han blev lite ledsen! =)
Min lilla Emilia går för fullt nu.. Så nu jäklar gäller det att hänga med :) Men hon har bara en liten tand... Vet inte hur lång tid det brukar ta innan 2an kommer?
Vi va och tog kort på Dahlia igår. Jag hade helt glömt vilket företag det kunde vara.. hoppas där blev någon fin bild iallafall.
Axel fick två på en gång, sen ganska snart kom två i överkäken.. Nu har han 8 tänder..