Fortsättning följer
Okej då tjejer! Här fortsätter vi :)
Jag börjar!
28/12, vecka 37+4, son 3185g 49cm
Okej då tjejer! Här fortsätter vi :)
Jag börjar!
28/12, vecka 37+4, son 3185g 49cm
Va och vägde våran fröken idag, hon hade gått upp 700 g sen födseln för två och en halv vecka sen och vuxit fem cm. Haha hon gillar mat hon verkar må prima iallafall och bm tyckte det va jätte bra. Hon va ju inte så stor när hon föddes heller.
*Här är det mjölkfritt i 1 v som gäller för att utesluta att mjölkproteinen ger Dahlia gaser i magen.
Vi har det ganska kämpigt med ont i magen, kräk occh enormt närhets behov, vill amma 1 gång i timmen i 30 min gången..
Usch jag tycker det e skit jobbigt..
Här i familjen är vi genomförkyld.lilla Elina blir två veckor idag och är småsnorig stackarn!:-/
Tänkte höra hur ni andra gör med napp. Har ni napp på era små? Och isåfall har det påverkat amningen nått? Min tjej är inte nått snuttig på dagarna utan äter med tre timmar i mellan hela dagen och därimellan sover hon. Men på kvällen vid typ tio blir hon jätte snuttig och gnällig trots en massa mat. Funderar nu på om hon borde få napp på kvällen bara, då jag anser dagen vore helt onödig. Men jag vill inte sabba amningen då den funkar så himla bra.
Miian - Cornelia har haft napp från fjärde dagen (då jag var säker på att hon ammade ordentligt) och det funkar jättebra