ohbaby skrev 2011-04-26 22:31:30 följande:
Tack MiAmore:)
Har nog ÄL idag. Jag har haft äl-flytningar och molande värk i nedre delen av magen. Får väl se till å förföra min man nu då. Brukar inte vara så svårt;)
Gick förföringen bra igår?
BabyW skrev 2011-04-26 22:37:27 följande:
MiAmore - Naaw... Söt du är!
Jo, då det gick förhoppningsvis okej iaf. Går inte att säga ännu. Läkaren lovade inte något, men han hoppas att det ska bli lite bättre iaf.
Har så sjukt jä-la ont nu bara...
Jag har en iPhone 4 men FL-appen är kass ibland. Den har fått mycket kritik. Hoppas dom bättrar på den snart!!
Förstår att du har ont så här direkt efter op.
Men tror säkert det kommer bli bättre sedan
DazHamster skrev 2011-04-26 23:55:04 följande:
hej igen =)
jag och karln satt åh pratade två timmar i natt så han fick bara sova typ 3 timmar :/ men ett väldigt givande samtal blev de där vi försökt reda ut alla frågetecken åh ja har berättat hur ja tycker åh tänker åh lika så han.
Hans största svaghet är att han är jättedålig på att kommunicera åh ja själv är inte så jättebra heller men betydligt mkt mer än han men de är något vi båda ska bättra oss på =) han vill absolut inte lägga bebisverkstan på hyllan åh eg. inte jag heller men vill ju inte heller sätta ett barn till världen där mamman åh pappan har en dålig relation till varandra!
Tina84: Du har helt rätt men samtidigt så är han väldigt dålig på att visa känslor i både ord och kroppsspråk, ja vill känna den här känslan att jag är bara hans och ingen annan men som ja skrev så har vi pratat ut om de åh hoppas på en bättring =)
BabyW: du är alltid saknad som alla er andra här =) hoppas du börjar må bättre åh kommer på benen fort =) Bebis Februari 2012 kanske =) ? (bakad i maj 2010 ;) )
Vad skönt att ni fått prata ut! Hur länge har ni varit tillsammans?
EGO: Köpte ett CB idag, ett sådant som ska kunna visa plus vid graviditet, redan fyra dagar innan bim. Ska testa med det imorgonbitti. Är på bim-5 imorgon, men om den är så känslig att den kan visa plus fyra dagar innan, så borde jag få om inte annat så ett svagt, plus, fem dagar innan, om jag nu är gravid *hoppas* Håll tummarna!