• MiAmore

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

Adora1 skrev 2011-05-10 15:01:02 följande:
    MiAmore skrev 2011-05-10 10:30:50 följande:
    Brooklyn: Då byter vi vecka samtidigt Jag gick också in i v.6 idag

Tråkigt att du har så ont, men tänk på att det inte är ditt fel, och jag är säker på att din chef inte klandrar dig på något vis
    GladNi är goa ni!! Blir så glad över att FL finns Solig
    {#emotions_dlg.flower}
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    Brooklyn skrev 2011-05-10 17:07:04 följande:
    Aaa.. har du kontaktat bm än?
    ja det gjorde jag redan två dagar efter att jag plussat Ska dit på hälosamtal den 31 maj och inskrivning den 23 juni

Jag undrar om det kanske är en liten flicka i min mage denna gången. Där är rätt många skillnader på denna och förra graviditeten nämligen
    * Med sonen ömmade mina bröst konstant från det att jag plussade till ett par veckor framåt (eller hur länge det nu varade). Denna gången ömmar dem bara när jag haft BH på mig hela dagen och lite på kvällen när jag ligger i sängen
    * Med sonen var jag mkt sällan yr i början. Tror jag fick totalt 2 yrselattacker. Denna gången får jag små yrselattacker så fort jag reser mig upp, oavsett om jag reser mig fort eller sakta
    * Med sonen hade jag sjukt rikliga flytningar dem 2-3 första veckorna. Denna gången har jag inte mycket mer flytningar än jag brukar ha runt äl.
    * Med sonen var jag inte så värst trött. Kom perioder då jag var väldigt trött, men inte varje dag. Denna gången känner jag mig trött så fort jag gjort någonting i ett par timmar
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    Brooklyn skrev 2011-05-10 19:35:23 följande:
    Aaa... ska ringa till bm nästa vecka så jag får komma på vul så jag får veta exakt vilken vecka jag är i. Eftersom hur jag än räknar ut det så vet jag ju inte om det stämmer, vi hade ju liksom inte någon aktivitet under äl =)

Jag är nästan säker på att det är en kille denna gång. Förra gången var jag säker på att det var en tjej och vi hade bara ett tjejnamn, nu är det tvärtom. Så jag tro det är en kille. Men vi ska inte kolla, fast jag är sjukt nyfiken =)
    Jag har inte fått någon känsla ännu. Min första känsla gällande könet med sonen, var att det var en pojke, och det stämde ju Så ska bli spännande sedan vad min första känsla säger mig, och om skillnaderna rent fysiskt kan ha att göra med att det kanske är en flicka denna gången, eller om denna graviditeten bara helt enkelt är annorlunda. Hänger du med hur jag menar?   Vi kommer förmodligen ta reda på könet denna gången också. Jag är lite kluven denna gången, medan min man är helt inne på att han absolut vill ha reda på det innan denna gången. Och med tanke på hur sjukt nyfiken jag är och hur dåligt tålamod jag har, så lär det förmodligen bli att vi tar reda på det även denna gången Drömmer
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore

Många som är inne på att ta reda på könet visst. Vi ska ta ett 3D ul denna gången, och då kan hända att vi tar den ul-undersökningen där dem kollar efter könet. Alltså det finns en vanlig 3D ul undersökning där dem inte kollar specifikt efter könet, och ett könsbestämnings ul eller vad dem nu kallar det. Men det kommer inte bli förens i runt v.25-26.

BabyW: Roligt att höra av dig igen. Tråkigt bara att du inte kommer med roliga nyheter. Förstår att det måste ha varit grymt svårt att ta beslutet att lägga bebisverkstaden på hyllan, men jag förstår även ert beslut att göra det. Hoppas och håller tummarna för att det snart ska lugna ner sig hos er, så att ni kan starta upp verkstaden ändå. Vi kommer tänka på dig här inne, men förstår om du inte kommer skriva så mycket. Skriv när du har ork och lust!

♥Milo 090107♥
  • MiAmore

Ingen som har en Bh med D-kupa att låna ut? haha Jag köpte två stycken BH's med C-kupa för att jag inte kan ha mina A-kupor längre. Upptäckte sedan när jag kom hem att jag fyllde ut C-kupan helt och jag hade väldigt ont i brösten när jag kom hem från jobb igårkväll efter att ha haft BH'n på mig hela dagen *ler smått*

♥Milo 090107♥
  • MiAmore

Och där kom första spyan. Jippi. Eller nåt. Är i v.5+4 idag. Tror inte jag spydde förens i v.7 med sonen

♥Milo 090107♥
  • MiAmore

Ja det kan man säga. Kollade upp när jag spydde första gånge m sonen. Var i v.6+6. Så nästan ingången i v.8 var det tom.

♥Milo 090107♥
  • MiAmore

Hej tjejor! Jag har knappt varit på Fl öht på 1-2 v för att jag har varit/är så SJUKT trött, o illamåendet är riktigt intensivt till o från. Har spytt nästan varje morgon i snart en vecka nu. Bönan gör sig ordentligt påmind mao. Hoppas ni mår bättre. Kram!

♥Milo 090107♥
Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!