Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!
Nehe.. Hade hoppats på att få ett fint plus idag på min o makens 10 års dag, men icke Förhoppningsvis var det bara för tidigt. Ska testa mig igen på månd
Nehe.. Hade hoppats på att få ett fint plus idag på min o makens 10 års dag, men icke Förhoppningsvis var det bara för tidigt. Ska testa mig igen på månd
Jag har känt mig väldigt yr till och från hela dagen idag, och har varit väldigt dålig i magen (gasig) hela dagen.. Vet att yrseln kan ha med värmen att göra (men samtidigt har det inte varit SÅ varmt idag. Runt 20-24 gr o ganska friska vindar), och vet att min gasiga mage kan bero på maten jag åt till lunch idag som innehöll en del lök (men samtidigt inte SÅ mycket lök, och jag brukar inte bli speciellt gasig i magen av lök). Men detta kan ju även vara graviditetssymptom.. Var väldigt gasig i några dagar innan jag plussade med sonen, samt att jag hade problem med yrselattacker till o från, så man hoppas ju massa.. *ler* Tempen är fortfarande hög, brösten ömmar, har molvärk och har ont "down there". Tog ett test i morse igen, men det visade neg. Men, är ju bara på bim-4. Med sonen fick jag ett supersvagt (så svagt att det inte syntes på bild om man tog foto på det) plus på bim-2. Så om jag nu är gravid tror jag inte att jag kommer få plus förens tidigast på sönd. Så rätt dumt att testa mig innan.. Men hoppas och vill man så gärna så...
TACK!!