DazHamster: Oj, jag får nästan lite dåligt samvete över hur lite jag rör på mig i jämförelse, när jag ser ditt motionsschema
Men klarar du/ni av att hålla det schemat, så kommer du/ni utan tvekan rasa i vikt! Hejja hejja!
Kommer inte mensen tillbaka inom ett par dagar hade jag nog testat mig. Om inte annat så för att kunna sluta tänka på det. Sedan har jag hört att om man inte har äl en månad, så den månaden har man även ovanligt sparsam mens. Jag har haft ovanligt sparsam mens nu dem två sista månaderna, så jag misstänker att jag inte haft någon äl nu dem två sista månaderna.
BabyW: Jag känner igen mig SÅ väl i det du skriver. Jag är likadan varenda jäkla månad. Försöker intala mig att jag INTE ska hoppas och känna efter så mycket. Och det funkar bra. Fram till äl. Sedan är det kört. Efter äl är det bara "när bör vi ha sex för att ha störst chans att lyckas" som står i min hjärna, och sedan så fort äl är över, så dröjer det inte många dagar innan först ett symptom dyker upp, sedan ett till.. Och sedan börjar man hoppas och tro en massa TROTS att man sagt åt sig själv att HOPPAS INTE FÖR MYCKET!!! Blir så ARG på mig själv som inte kan sluta tänka på det och hoppas en massa varenda månad. Hade varit mycket bättre om man klarat av att tänka negativt enda in i det sista. Då hade man nog inte blivet fullt lika besviken när sedan mensen kommer. Så jag förstår som sagt precis hur du känner och vad du menar. Men du.. VI FINNS HÄR för varandra! Håller tummarna stenhårt för dig!
SoMa: Vad skönt att du äntligen fått pos äl-test!
Kör på nu!!