Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!
Jag är i v 6 enligt vissa sidor och på vissa ställen är jag i vecka 6 på torsdag nu.
hehe, ok, v.5-6 någonting då
Tack för alla tummar, men ni kan sluta hålla dem nu. Mensen kom sent igårkväll. Tråkigt så klart, men just nu känner jag mig mest lättad faktiskt. Har ju egentligen vetat enda sedan i lördags då tempen gick ner, att mensen skulle komma. Men har ju ändå inte kunnat sluta hoppas och släppa tanken på att KANSKE är jag gravid ändå? Nu kan jag släppa alla dessa tankar och ställa in mig på ett nytt friskt försök ist. Nästa bim blir runt den 6/5.
En fråga till er; Jag ska till gyn på undersökning, där jag troligtvis kommer få göra ett VUL, den 3/5. Och jag har bim runt den 6/5. OM jag nu blir gravid denna månaden, kommer hon kunna ses det då? Ett foster förstår jag att hon inte kan se så tidigt (antar jag?), men gulesäcken borde hon väl kunna se, eller?
Jag måste flytta ner mig på BIM-listan, har inte ens sett röken av nån äl än så länge, dumma missfall som stökar till det... Vet bara inte vilket datum? Nåja, jag testar vidare....
Håller tummarna för er som ska testa snart och skickar kramar till er som fick mens den här svängen.
Jag har kommit på ett bra sätt för mig att verkligen fokusera på att gå ner i vikt ist för på att bli gravid. Vi ska på tre bröllop i sommar med start i maj, och det hade varit SÅ roligt att kunna ha en fin klänning på dem, och verkligen känna mig FIN i den! Nu återstår bara att se hur länge jag klarar av att ha fokus på det.. Vad tror ni? Fram till äl ungefär?