-
Jippi!!! GRATTIS!!!!Babydreamer skrev 2011-12-11 13:13:49 följande:Plussade precis!!!!
-
Ja jag längtar både efter att få tillbaka min vanliga kropp och inte ha så ont, och efter att få träffa lillanAdora1 skrev 2011-12-09 16:52:03 följande:HI hi, snart snart..Förstår att du längtar jättemycket!!
Limpan: Usch, en hel helg....Håller med, att någon är där och "hjälper till" kan vara stressande om barnet ändå är jättemammigt...
Ja man räknar ner minuterna verkligen tills man får avlastning, det fattar inte de för de är bara själva med barnen max 2 timmar i sträck.....Ska iaf på ansiktsbehandling imorron, alltid nåt! -
Har inte varit på Fl på ett bra tag nu, och här har väl egentligen inte hänt något nytt Är på bf.+4 idag och ännu ingen bebis i sikte Ska in på ny bedömning och samtal om planerat snitt på måndag morgon. Så förhoppningsvis har vi henne här hos oss senast på onsd.
-
Skickar en värmande kram till er!Maajsi skrev 2012-01-14 18:02:35 följande:Spännande Miamore
Själv ska vi på graven snart och tända ett ljus. Idag är det 3 månader sedan min lillkille blev en ängel och imorgon skulle bf vara.Det är bara om det fortfarande inte har hänt något imorgon, som vi ska prata om snitt. Har min livmodertapp börjat mogna kommer det bli antingen hinnsvepning eller igångsättning. Hoppas på det sistnämndaACJL skrev 2012-01-15 09:05:26 följande:Får man fråga varför ni ska prata om snitt? Tänkte att det måste vara något speciellt då, för annars brukar det väl vara igångsättning som gäller. Hoppas din bäbis vill kika ut inom en väldigt snar framtid!Du får lite kärlek av mig! Alla behöver lite extra med kärlek i svåra tider!Maajsi skrev 2012-01-14 18:02:35 följande:Spännande Miamore
Själv ska vi på graven snart och tända ett ljus. Idag är det 3 månader sedan min lillkille blev en ängel och imorgon skulle bf vara. -
Hej tjejer! Kom på att jag nog inte berättat att vår lilla sessa kikat ut nu? Den 17 januari kl.10:41 kom lilla Mira till världen. 4400g och 53 cm. Förlossningsberättelse och bild finns på www.fruengkvistsliv.bloggplatsen.se
-
Tack så mycket Här är vi båda överens om att vi nog kunnat tänka oss ett tredje barn, men att vi inte kan tänka oss en tredje graviditet o förlossning *ler*Adora1 skrev 2012-01-25 16:51:12 följande:GRATTIS!!! Vilken sötnos!
Ryser av välbehag när jag ser den fina bebisbilden, längtar tillbaka till BB nu he he...(Mannen har sagt: inga fler barn...) -
TACK! <3AgnesGN skrev 2012-01-25 17:36:32 följande:Stort grattis MiAmore! Vilken söt dotter ni har fått! Kram
-
BIM-LISTAN
HelenFr- ÄL 3 nov/ BIM 17 nov (17:e försöket, 2:a barnet.)
Swn- ÄL 12 December / BIM 25 December (22:e försöket, 2:a barnet)
Lyckliglängtan - Äl 10 Januari / Bim 26 Januari (20e försöket)
HannaFia- ÄL ?/ BIM ? (9:e försöket, inga barn)
- listan
Myrran81 - plus på BIM -7
Laref - plus på BIM ?
Systertillknorr - plus på BIM+3
Elle1984 - plus på BiIM -?
Lovika83 - plus på BIM +3/4
Matematik - plus på BIM -1
AngelandDevil - plus på BIM -1
Babymoon - plus på BIM -3
AngelandDevil - plus på BIM -1/ +1
Skruttnorpan - plus på BIM +/- (?)
Delight87 - plus på BIM +1
Daniela01 - plus på BIM -4
Chokladmuffins - plus på BIM ?
Baby88 - plus på BIM ?
T inne - plus på BIM -4
Dellz - plus på BIM +2
FruDahllöw - plus på BIM -1
Lilla Ego 07 - plus på BIM +1
Limpan 83 - plus på BIM -4
Bebis11 - plus på BIM -6
Deeya - plus på BIM -7
Sommar - plus på BIM -2
Bia 80 - plus på BIM -6
T rollbusarna - plus på BIM -2
LilyRose - plus på BIM +5
MiAmore - plus på BIM -2
Brooklyn - plus på BIM -1
ACJL - plus på BIM
Ohbaby - plus på första testet på BIM+4
SoMa72 - plus på BIM-4
DazHamster - Plus på BIM +1
AgnesGN - plus på +/- (?)
Babydreamer - plus på BIM +6
Maajsi- plus på BIM
BF- Listan
ACJL - 3/2-12 (3e barnet)
AgnesGN - 16/6 -12 (första barnet, tvillingar)
Daz Hamster - 13/6-12
Babydreamer- 9/8-12 (första barnet)
Vi som fått bebis
Adora1: 4 oktober 2011 kom Agnes (2:a barnet)
Skyrocket: 13 oktober 2011 kom Saga (första barnet)
Maajsi: 14 oktober 2011 f/d Tor (andra barnet)
Angelanddevil: 13 september 2011 Arkin (första barnet)
Liindda: 27 oktober 2011 kom Samuel (första barnet)
MiAmore: 17 januari 2012 kom Mira (andra barnet) -
TackACJL skrev 2012-01-25 19:15:43 följande:Grattis MiAmore!!!
-
Tack för gratulationerna
Adora1 skrev 2012-01-26 13:30:33 följande:He he, ja det är ett s k Moment 22 ...
Ska läsa din förlossningsberättelse så fort jag har en stund extra över!Ja visst är det? hehe
Ja läs den när du har tid o lust
-
Tack igen för alla gratulationer. Allt går jättebra här hemma
Babydreamer skrev 2012-01-27 09:25:13 följande:Grattis Miamore! Supersöt liten tjej Själv är jag lite nedslagen idag... Var på kub idag och fick inte jättebra besked. Förhöjd risk för Downs syndrom 1/230..... Fick en läkartid nästa vecka för att diskutera fvp mm.... Vet inte riktigt vad jag ska känna....Förstår att det måste kännas som ett tungt besked. Men det behöver ju inte betyda att er bebis verkligen har det väl?
LängtarL skrev 2012-01-27 10:27:42 följande:LyckligLängtan = LängtarL
Grattis Miamore=)
Själv fick jag min mens=( Nya datum är äl 10feb & bim 26feb om nån har lust att ändra.
Babydreamer, stackare vad jobbigt! vad händer nu? kämpa på! Du klarar allt!
Är kul att denna tråd fortfarande lever!Beklagar mensen Hur länge har ni försökt nu?
-
Oj stackare Jag som tyckte att det var jobbigt att försöka i ett år.. Hoppas ni får hjälpen ni behöver!LängtarL skrev 2012-01-28 16:45:30 följande:Tack, Vi går in på försök 22 nu, så en lång väntan, men ska på möte för ivf snart så hoppas på att få bli gravid i vår i alla fall:)
Mysigt annars med alla som får känna första sparkarna, och alla som börjar närma sig att få träffa sina små bebisar nu. *ler* Jag känner ena dagen att "åh vad mysigt det hade varit att vara gravid igen o få en till liten parvel", sedan nästa dag känner jag att "gud vad SKÖNT det är att inte vara gravid längre! ALDRIG mer!". hehe, vad då blandade känslor? -
ACJL: Hur har det gått? Ingen bebis ännu?
Swn: Håller tummarna stenhårt! -
Hej tjejor! Här har jag inte varit på typ en månad nu.. Har i ärlighetens namn funderat många gånger på om jag ska ta bort min sida eftersom att jag ju ändå nästan aldrig är här. Men samtidigt ÄR det rätt roligt att gå in här och kika och läsa och kommentera lite då och då. *ler* Så nej, har nog kvar den ett tag till iaf.
Här hemma går allt på i sin gilla gång. *ler* Äldste sonen blev 3 i januari och är inne i värsta trotsåldern där han testar gränserna till max flera gånger om dagen. Dottern blir 3 månader nu den 17 april, och jag fattar knappt vart tiden tagit vägen. Hon vill vara med hela tiden, och hon är jättestark i både nacke, mage och ben. Har en känsla av att hon kommer krypa och gå tidigt. Hon vill stå hela tiden och hennes huvud är oftast inte stilla i många sekunder, utan hon tittar sig omkring hela tiden. En nyfiken liten tjej helt enkelt. *ler* Hon sover fortfarande väldigt mkt om dagarna, så när sonen är på dagis har jag det oftast väldigt lugnt och skönt.
Hoppas att allt är bra med alla här inne annars? Stort GRATTIS till alla er som fått era små och till er som äntligen plussat Stort lycka till!
-
Adora1 skrev 2012-04-05 14:01:34 följande:Jag tänker på dig och håller på dig! Kram
MiAmore: Nej, ta inte bort sidan, vi har följts åt så länge ju! Tycker det är så kul att läsa det du skriver!
Tjohej, grattis till gossen!
Lugnt, jag stannar kvar ett tag till
Jag finns annars på fb som Lina Engkvist