• MiAmore

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

Jag har kommit på hur jag ska göra imorgon. Ska på möhippa imorgon och har gått o funderat på hur sjutton jag ska göra för att dem inte ska misstänka att jag är gravid. Jag ska köpa ett alkoholfritt vin, och så får maken dricka vitt vin med skruvkork ikväll, och det han inte dricker upp häller vi över i en bringare. Sedan häller jag helt enkelt över det alkoholfria vinet i den flaskan. Ingen som tänker på om min flaska var öppnad sedan innan eller inte. Och skulle dem reagera på det kan jag alltid säga att jag öppnade den ikväll och tog ett halvt glas.

♥Milo 090107♥
  • MiAmore

Jag ska ALDRIG mer köpa graviditetstestet Preg.. FY vad rädd jag blev tidigare idag. Jag var i stan i förmiddags och var bla inne på apoteket. Då kunde jag inte låta bli att köpa ett graviditetstest. Valde då alltså Preg. Det billigaste testet dem hade, men det skulle vara 99% säkert och jag är ju på Bim+3 idag. Testar mig med det när jag kommer hem. NEGATIVT?! What da... Skäms  Blev verkligen jätterädd och ledsen, och ringde till mvc och sa som det var. Ringde sedan maken och berättade för honom, och han blev så klart också rädd och nervös. Sådan tur är var dem snälla och förstående, så jag fick komma in direkt och göra ett graviditetstest där. Testet där var POSITIVT!!! Skrattande  Så då kunde jag pusta ut igen. Tittade på testet igen nu för en stund sedan, och NU syns där ett svagt svagt streck. Ringde så klart min man så fort jag kommit ifrån mvc, och han blev så klart också väldigt lättad och glad. *ler* Nu ska jag inte ta fler graviditets test!! *ler* Åtminstone inte av det märket...

ACJL:
    Äsch, han kan väl ha sex ändå? Du kan ju sköta det mesta jobbet om inte annat

♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    ACJL skrev 2011-05-06 15:50:53 följande:
    MiAmore: Håll dig borta från ALLA gravtest nu!

Jo jag sa till honom, som han har sagt till mig någon gång: "Du behöver ju bara ligga där!" Men då fick jag till svar: " Lycka till att få upp den!" Obestämd  Så dålig är han!
    Hoppas han är bättre imorgon! Och inte bara för att jag vill sexa
    haha, ja jag ska väl egentligen göra det..

Ojdå.. Ja karlar är ju såååå sjuka så fort dem är lite förkylda
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore

Möhippan gick bra igår, tror inte att någon misstänkte något. Vi gick runt väldigt mkt i stan, och då hällde jag upp två glas "riktigt vin" för att dem skulle se att jag "drack" vin precis som dem andra. Där är väldigt många vinfläckar på gatorna i Hbg nu kan jag säga..... *flinar* Höll mig lite i bakgrunden, och så fort ingen av dem andra märkte något hällde jag ut lite vin på gatan. hehe Sedan när vi var hemma hos en av tjejorna drack jag ju då mitt eget vin. Vi var dock på ett ställe där vi blev bjudna på en päroncognac shot, och där var det lite svårt att hälla ut. Så jag drack en halv shot, sedan skyllde jag på att jag inte tyckte om det.

♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    Maajsi skrev 2011-05-08 11:19:43 följande:
    jag är gravid!! :d
    wohoo, GRATTIS!!

BabyW: joohoooo!! Var ääär du? *hojtar* Saknar dig..
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore

Det låter ju rätt lovande för er båda Babydreamer och DazHamster Håller tummarna!

babydreamer: Hur är ert förhållande i övrigt? Vet du varför han tvekar till att skaffa barn nu?

♥Milo 090107♥
  • MiAmore

Nej men.. Vad mycket tråkiga nyheter det kommer i tråden nu Skickar en stor *KRAM* till er tjejor!

♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    DazHamster skrev 2011-05-08 22:02:21 följande:
    shit happens u know ;) men tack för den stora kramen =) vi får helt enkelt kämpa vidare du vet efter regn kommer solsken =)
    Skönt att du verkar kunna ta det så bra iaf.
    Adora1 skrev 2011-05-09 05:52:15 följande:
    Maajsi: Foglossning och sammandragningar tidigt denna graviditeten, men jag klagar inte. Däremot kanske det blir kryckor snart sa sjukgymnasten men jag vill gärna jobba om jag orkar så vi får se!
    Jo man kan va våldsamt trött i början, unna dig vila och skit i dammet!

DazHamster: Är så ledsen för dig! Kram! 
    Vilken vecka är du i nu?
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    Brooklyn: Då byter vi vecka samtidigt Jag gick också in i v.6 idag
    Adora1 skrev 2011-05-10 05:47:40 följande:
    Usch nu när jag tänkte på kryckor (=sjukskrivning) fick jag ångest angående jobbet. Även om det inte hade varit mitt fel om jag inte kunde jobba mer ville jag så gärna kunna jobba till mitten av juli när min redan inskolade vikarie kommer och tar över..... 
    Tråkigt att du har så ont, men tänk på att det inte är ditt fel, och jag är säker på att din chef inte klandrar dig på något vis
    ♥Milo 090107♥
  • MiAmore
    Babydreamer skrev 2011-05-10 13:16:09 följande:
    Mensen kom igår Gråter Byter datum i BIM-listan... Lär väl vara den sista kvar i den listan snart, eftersom det verkar regna in plus för alla andra...

MiAmore: Vårt förhållande är faktiskt helt fantastiskt egentligen. Anledningen till att han tvekar är för att han funderar på att sadla om, byta jobb, plugga vidare. Men han har inte bestämt sig helt och därför har jag ingen aning om hur länge jag måste försöka kväva min barnlängtan... Vi gör lite halvhjärtade försök ändå, händer det så händer det men han vågar inte ge 100% ännu förrän han bestämt sin framtid....

Sedan måste jag bara fråga.. Jag har senaste 5 månaderna haft munsår vid varje ÄL, och de senaste 2 månaderna har jag börjat få munsår vid mensen oxå! Lider verkligen enormt av detta... Någon som har nått tips som kan hjälpa mig? Anti fungerar inte, ej heller munsårsplåster eller zinksalva Är desperat!

BIM-LISTAN

BabyW  -  ÄL 23 april / BIM 9 maj (försökt i 22 månader)
    Babydreamer- ÄL 25 april/ BIM 12 maj (6 försöket, inga barn)
    Tiina84  -  ÄL 1 maj / BIM 18-21 maj (9:e försöket, inga barn)
    AnniM84  - ÄL 4 Maj / BIM ca 18 maj ( 2 försöket, inga barn)
    SoMa72  -  ÄL 9 maj/ BIM 23 maj (10:e försöket, inga barn)
    ACJL  -  ÄL 10 maj / BIM 24 maj (försökt sen nov -10)
    Swn  -  ÄL ?maj / BIM ? maj (13:e försöket, 2:a barnet)
    Lyckliglängtan  -  ÄL ? maj / BIM ? (12:e försöket)
    AgnesGN  -  ÄL ? / BIM ? (försökt sen dec -10, inga barn)
    DazHamster  -  ÄL 18-19 maj / BIM 4-5 juni (16:e försöket)
    Babydreamer - ÄL 29 maj? BIM 13 juni (7:e försöket, inga barn)

Plus - listan

Myrran81  -  plus på BIM -7
    Laref  -  plus på BIM ?
    Systertillknorr  -  plus på BIM+3
    Elle1984  -  plus på BiIM -?
    Lovika83  -  plus på BIM +3/4
    Matematik  -  plus på BIM -1
    AngelandDevil  -  plus på BIM -1
    HelenFr  -  plus på BIM -1
    Babymoon  -  plus på BIM -3
    AngelandDevil  -  plus på BIM -1/ +1
    Skruttnorpan  -  plus på BIM +/- (?)
    Delight87  -  plus på BIM +1
    Adora1  -  plus på BIM +8
    Daniela01  -  plus på BIM -4
    Chokladmuffins  -  plus på BIM ?
    Skyrocket  -  plus på BIM -4
    Baby88  -  plus på BIM ?
    T inne  -  plus på BIM -4
    Dellz  -  plus på BIM +2
    FruDahllöw  -  plus på BIM -1
    Lilla Ego 07  -  plus på BIM +1
    Limpan 83  -  plus på BIM -4
    Bebis11  -  plus på BIM -6
    Deeya  -  plus på BIM -7
    Sommar  -  plus på BIM -2
    Bia 80  -  plus på BIM -6
    Trollbusarna  -  plus på BIM -2
    LilyRose  -  plus på BIM +5
    MiAmore  -  plus på BIM -2
    Brooklyn - plus på BIM -1
    Maajsi  - plus på BIM + 1
    Men nej då.. Jäkla tantalura!

Ok, då kan jag iofs förstå din sambos tvekan. Men samtidigt är det ju viktigt att han förstår din längtan också, särskilt nu när ni ju HAR inlett försöken, när man väl gjort det blir ju inte längtan mindre tyvärr

Kan tyvärr inte hjälpa dig med munsåren då jag aldrig har det. Hade något litet liknande munsår precis innan jag plussade, men det läkte ut av sig själv
    ♥Milo 090107♥
Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!