Brooklyn skrev 2011-05-04 12:20:11 följande:
Herregu hur ska detta sluta... jag spyr ju så fort jag stoppar i mig nått.. men inget illamående där i mellan direkt.
Så här hade jag det aldrig när jag väntade dottern...
Kan det ha med att jag är opererad? Gbp?
Någon som vet?
Oj stackare
Jag går bara och väntar på att jag ska börja. Fick första "behöver kräka känslan" i v.5 med sonen, sedan började jag kräka flera gånger om dagen (oftast) i v.7. Är i v.5 nu.
Vet inte om det kan ha med din operation att göra, men det har jag svårt för att tro. Ingen graviditet är ju den andra lik så.. Hoppas du får sluta kräka snart
Babydreamer skrev 2011-05-04 16:19:28 följande:
Grattis till er som plussat!!
Är så glad för eran skull! Ni har verkligen förtjänat det!
Själv kommer jag nog aldrig att bli gravid... Killen är fortfarande osäker och vi verkar aldrig lyckas pricka in ÄL. Jag har nog kommit underfund med att jag får munsår i samband med min ÄL och då kan vi inte pussa på varandra så romantiken kommer ju av sig... Plus att jag verkar ha väldigt ojämn cykel så jag vet aldrig när jag får ÄL... Suck... bara att lägga ner och hoppas att det tar sig när jag minst anar det...
Oj, det verkar inte helt lätt att vara i verkstad för er.
Har ni pratat om det så att du vet att ni båda två är inne på samma bana?
BabyW skrev 2011-05-04 17:49:01 följande:
Hej alla underbara tjejer!
GRATTIS nya plussare!! Vad roligt att det äntligen börjat trilla in fler plus i tråden.
HÖG TID!!
Själv mår jag mest karate just nu...
Har VÄLDIGT ont i mitt knä ännu och det är fortfarande supersvullet (tänk dubbla storleken) och jag kan inte gå på det. Längtar efter en (hel) god natts sömn!!
Situationen med min dotter är just nu näst intill outhärdlig och i hennes ögon ska jag helst dö...
Hon har inte varit här alls på över en månad och ringer jag eller åker till hennes pappa så svarar hon bara precis på tilltal. Superjobbigt om jag ska vara ärlig... :'(
Roligt att några undrat var man varit. Det värmer i hjärtat!! Tack söta ni!!!!
Har tyvärr inte haft något kul att tillföra till tråden på ett tag, och vi har dessutom varit borta en hel del sedan påskhelgen. Skönt att få annat att tänka på ett litet tag!
Vi har fått redan på att det inte blir något RMC förrän nån gång i augusti, för IVF-kliniken har semesterstängt i juli och vi hinner nog inte köra igång ett fullt försök innan dess. Så just nu är jag väldigt nervös och grymt rädd för hur det ska gå. OM det ska gå. Det är en sån stor process och vi har så få försök på oss... Usch, jag vågar inte ens tänka på det!
Så det är så det ligger till här just nu... Men ni ska veta att jag kollar tråden i mobilen var dag och har läst VARENDA inlägg efter hand. Har allt koll på er!
Stora kramar
Vet inte riktigt vad jag ska säga för att få dig att må bättre, så jag skickar helt enkelt en stor och varm "KRAM!*
Dazhamster: Svårt att säga om det du beskriver är grav symptom eller inte, men det skulle kunna vara det, så vi får ju hoppas det
GRATTIS till jobbet! Kommer det kunna leda till fast anställning sedan?