Sökes! Framgångshistorier trots lågt AMH
Ok så det är så det är. Jag har suttit här och försökt komma på vad det kunde vara förkortning på. Jag hoppas verkligen att det lyckas och att du blir gravid och att det blir en bebis om 9månader.
Varken jag eller min man mår särskillt bra just nu. Man kan inte fatta vad som hänt riktigt!? Ena dagen går det rätt så bra, nästa så är vi griniga, arga och rent av förbannade på hela världen. Tur är så har det inte hänt att vi vart det samma dag för då kunde vi nog lätt rykt ihop. Vi är ju tillsammans 24timmar om dygnet och man umgås ju inte direkt med andra så det är ju just partnern som får ta den andres ilska.
Man sitter vid graven morgon och kväll, sjunger godnatt sånger för henne och pratar med henne hela tiden. Här hemma har vi ljus tänt för henne med ett foto av henne bakom.
Jag hoppas önskar och ber att ingen ska behöva genomlida detta igen. Hur jobbigt det än är med mf (vet inte själv då det aldrig hänt mig än) så kan jag säga att saknaden av sparkar och allt liv i mig är så stor att det gör ont!
Men jag hoppas att vår lilla ängel hjälper oss att bli gravida igen så att hon får bli storasyster! Kram