• Frazze

Sökes! Framgångshistorier trots lågt AMH

Ja där tog nog min lyckliga saga slut oxå! Närjag gick på toaletten i morses så var det lite blod på pappret! Försöker ringa ner till göteborg men det är konstant upptaget Jaja bara att börja om på ny kula då

• Frazze
    livit skrev 2014-03-20 08:33:13 följande:
    Är det någon mer än jag som blivit pigg av, vad jag misstänker, östrogenet efter IVF? Jag funderar på att jag kanske reagerar så om jag verkligen är på väg in i ett tidigt klimakterie?

Livit! Känn efter om du har en metallsmak i munnen. Jag har vart jättepigg på nätterna och morgonen, men sen har jag vart dödstrött under dagen. Nu får vi ju se då hur detta går! Men jag antar att sagan är slut för min del :'(
  • Frazze
    micke78 skrev 2014-03-20 09:33:44 följande:
    Jag har blött 3 dagar denna veckan och i dag så jag 2 dunkande hjärter på vul!!! Han så inte något blod någon stans, så det var nog slemhinnan som är skör bara. Det är jättevanligt att blöda (båda mycket och litet) under en graviditet. INTE ta sorgen i förskott Frazze!!!!! Tycker du ska boka in en tid till VUL, så du kan slappna av. STOR kram till dig!!!

ÅH GRATTIS!!!!!!!! Jag hoppas verkligen att det går hela vägen för dig nu med dina två små fisar Min blödning är inte så farlig, mer som en rosafärgad flytning. När jag var på toaletten nu andra gången så var det ingen färg alls på pappret så det kan ju ha varit ett skrämselskott eller oxå blir det värre under dagen. Jag tror att jag egentligen precis i normala fall skulle ha haft Äl så någon mens är det inte frågan om än vad jag vet. Men nu är det bara att ta en dag i taget ich se hur det slutar. Men åh vad jag blir glad för din skull Micke!!!!!!!
  • Frazze
    tes 75 skrev 2014-03-20 11:15:39 följande:
    Ja.. Jag är nog lite för optimistisk angående att kunna bli gravid naturligt..

Tes jag tycker att det är värt ett försök i alla fall! Det kostar 15 000 och då kan ni ju försöka i mängder Medans ett ivf kostar mer än det dubbla och det kanske inte går alls. Som sagt testa borago innan nästa ivf! Börja nu direkt så kanske det hjälper Lycka till vad ni än väljer att göra! Kram
  • Frazze
    tes 75 skrev 2014-03-20 11:40:43 följande:
    Tack för pepp! Shit vad svårt detta är. Helst skulle jag vilja göra ett tredje IVF-försök & om inte det lyckas göra en reversering av sambons vasektomi, men då snackar vi 50 000:- till, och vi har redan lagt ut mer än det på IVF. Är det särskilt klyftigt att betala drygt 100 000 för att sträva efter en dröm? Är min längtan efter ett barn med min sambo dumdristig? Det har alltid varit målet med livet för mig, att få förmånen att leva med någon jag älskar & att få barn med honom. Så träffar jag mitt livs kärlek till sist, när jag är 38, och så är han steriliserad.. Livets j*vla ironi. Jag har ju 2 barn & är oerhört glad över det, men varannan vecka när de inte är här bryter jag alltid ihop och längtan efter ett barn med min sambo blir övermäktig.

I slutändan så är det ju bara ni som kan bestämma en sådan sak! Självklart hade man då mycket pengar att man kunde bada i det så hade ni ju kunnat köra på i all evighet med ivf och även reversa hans själv valda "sterilitet". Men känner ni att ni har råd så kör på båda givetvis! Själv lugger jag här på soffan och orkar inte röra mig knappt. Blev liksom stel av skräck i morses så man känner sig helt lam nu. Visserligen har jag slappnat av lite nu, men klart att man blir orolig! Jag hoppas att det är så som du sa att slemhinnan inte riktigt hinner med. Kanske är för att det är 2 st som det krävs mer Vi får hoppas på det bästa! Hade jag oändligt med pengar hade jag skänkt lite till dig! Kram
  • Frazze

Ok jag blöder nästan ingenting, men däremot så har jag lite ont. Micke78 hade du lite ont när du blödde? Orolig!!!!

• Frazze
    tes 75 skrev 2014-03-20 15:52:08 följande:
    Frazze: jag gjorde en snabbgoogling, & det är tydligen extra vanligt med blödningar i en tvillinggraviditet!

Åh vad gulligt av dig att kolla upp det åt mig! Ja man kan ju alltid hoppas på att det är så Men det blev aldrig mer än en rosa flytning i dag i alla fall. Nu så hoppas jag att det slutar där.
  • Frazze

Livit hur har det gått för dig? Blev det någon mens eller lyser den med sin frånvaro Hoppas att den inte visar sig alls!

• Frazze
    livit skrev 2014-03-21 13:22:35 följande:
    Inget ännu, men det började just kännas som lite mens-mol därnere. Testade imorse igen och det är fortfarande blankt (RD 11 på 3-dagars).

Hur går det själv? Inga fler blödningar?

Här är det lugnt! Det var aldrig någon riktig blödning utan bara rosa flytning. Så det känns riiiiktigt bra. Men jag stannade hemma från skolan idag ändå. Jag hoppas på att det är två små fisar där inne som håller på och växer så det knakar, och att det är därför som det kom lite blodig flytning igår. Jag hoppas att din mens inte kommer och att det bara är pre pregnancy ömhet! Kom ihåg att så länge mensen inte kommer så är det bäst att
  • Frazze

Så dumt det blev där! Mamma ringde mitt i meddelandet och tydligen så skickades det när jag svarade. Jo dom jag skrev, att så länge mensen inte kommit så får du ju fortsätta testa. Vad använder du för test? Clear blue använde jag på min utsatta dag. Lycka till!

Svar på tråden Sökes! Framgångshistorier trots lågt AMH