Sökes! Framgångshistorier trots lågt AMH
O[quote=73860411][quote-nick]mian04 skrev 2014-08-24 11:18:24 följande:[/quote-nick]Frazze, måste bara säga att OM det blir äggdonation för dig så spelar det ingen roll om man kommit in i klimakteriet och inte har några ägg kvar eller ej. Då använder man mediciner för att förbereda livmoderslemhinnan på att ta emot embryot. Där är det alltså ingen brådska med åldern! I en del länder tror jag man får göra äggdonation upp till 50 års ålder. Så försök först med dina egna ägg, för där är åldern avgörande, liksom hur många ägg man har kvar. Men för äggdonation saknar alltså det betydelse, där spelar det ingen roll för resultatet om du är 40 eller 30! Lycka till med ert nästa IVF-försök!!! Många kramar[/quote
Det känns ju skönt att höra att det inte är någon brådska med äd, mrn det är snarare vi som känner att vi inte vill vara för gamla som föräldrar. Min man blir 46 på nästa födrlsedag och jag 37 så vi hadr ju verkligen våra förhoppningar på Elly. Nu hopoas vi på att det funkar nästa försök så att vi inte behöver vara typ 70 när/om barnet vi kanske får fyller 20 liksom. Men kan man få äd i Danmark om man betalar för det själv? Någon som har info om hur länge man behöver vänta i så fall och typ kostnad etc? Kram