april: det där med att känna sig ledsen känner jag igen,vissa dagar undrar jag hur lill*en mår därinne.har tyckt mig känna små minisparkar för ett par dagar sen,men sen börjar jag tivivla...va det bebisen,mår den bra...jag försöker övertyga mig själv om att allt är bra,men vissa dagar är det svårt...tiden till RUL sniglar sig fram...ibland är min mage stor som attan och ibland känns den bara tom,verkligen obehagligt...
vet inte vilken vecka du är i,jag är i vecka 16+6 idag och har den senaste veckan börjat få tillbaka molvärken och även lite starkare värk ibland,kommer under varje dag,men jag tror att det kan sätta fart nu med att det växer och då kan det såklart kännas! angående din träning,hör med barnmorskan,men träning generellt sätt är ju bara bra,men hör i vilken mängd och styrka. Snöskottningen är ingen fara!jag har alltid varit orlig för tunga lyft,men bm sa att det absolut inte är fara för barnet,men för min stackars rygg.igår fick jag så ont,varit ute i snön med barnvagn,burit syrrans 7månaders massor,men såklart att det känns.jag brukar säga så till mig själv att det är inte farligt.
blev en hel massa med skrivande,rörigt,men hoppas du förstår!
kramisar!