Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011
tänkte oxå på det där med flygningen...
tänkte oxå på det där med flygningen...
hej tjejer!
mammiz:skönt att det är bättre idag! I
Imorrn går jag in i v.13 (12+0),ska på vul imorrn och se älskade lillskrutt <3
jag har fotat sen vecka 8 7+0,ltie skillnad är det.Är väldigt svullen om kvällarna,men det finns faktiskt en liten bebismage,mys <3
kramisar!
måste byta dator sen o kolla bilderna!
vecka 12+0 idag! va på vul,bebis mådde jättebra! läkaren sa att när allt ser så bra ut är det 99 procent chans till ett barn!
Nu känner jag mig sååå lycklig!ska verkligen försöka njuta av graviditeten nu!
Kramisar!
mysigt med hjärtslagen! ska slänga upp min bild här nån dag,har tagit sesn 7+0 och visst är det lite skillnad.måste ta på morgonen innan efter jag kissat och innan frukost,på kvällen är jag en ballong,känns missvisande då,haha!sambon sa att jag skulle dra in magen imorse när han tog bilden,tänk att inte kunna göra det,fantastiskt!! köpte weledas havandeskapsolja idag,syrran sa att det inte funkar men man har ju iaf gjort va man kunnat.det handlar nog mer om gener det där,har då inte sett någe strimmor på mammas mage och hon har varit gravid 4 ggr,så hoppas jag tar efter där!annars är såklart bebis värd varenda strimma!
kram på er tjejer!!!
just det könet, det vill vi veta,så nyfiken.spelar ingen roll vad det blir,men jag tror det är en tjej,ändå säger jag han när jag pratar om bebis,
har inte hittat nån strimma ännu iaf...ja men eller hur,en mysig stund <3 förresten, är lite rädd för att ha samlag,även om det inte ska vara farligt...hur känner ni?
kramkram!
Ångrar att jag itne frågade igår när vi va på vul ifall han kunde se könet...typiskt!
tjejer jag har en fråga...har ni varit eller ska iväg på nåt julbord???då menar jag på restaurang,där man inte har kolla hur länge maten stått framme osv...ska iväg med jobbet på fredag,känns grymt jobbigt...usch...
Så mysigt att smörja in magen !Pratar med bebis,när jag är hemma alltså,haha!
Ska snart iväg och jobba.har märkt en skum sak,att på kvällen får jag som kraftig mensvärk,det är inte så konsitgt då jag går och står på jobbet hela dagarna,jobbar i butik.men på natten och morgonen lixom värker det mer i magen,känns läskigt...är när jag rör på mig....nu har det typ försvunnit...men känner verkligen nu att magen har växt och att det är nåt därinne,känns lixom inte tomt längre!
imorrn är det julbord,med alla rapporter om inte så bra hygien vad gäller julbord är jag väldigt kluven...vill inte känna mig orolig efteråt...maten kan ju ha stått ett tag och kanske inte under rätt värme....usch va svårt...hur skulle ni göra?
kramkram!
Lycka till imorrn mammiz!
Jag är sjuuukt stressad,jobb imorrn,sen julbord och på lrödag ska jag på min systersons dop!har beställt ett par mammabyxor som MÅSTE komma imorrn!!annars har jag inget att ha på mig!
Kramisar!