Inlägg från: Min älskade dotter |Visa alla inlägg
  • Min älskade dotter

Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011

mitt hb va 109 så äter niferex kapslar,ska till bm på tisdag och ta nytt prov och se hur det ligger då efter 3 veckor av kapslar.hb va väldigt lågt,ändå åt jag järntabletter innan och har gjort ganska länge.

• Min älskade dotter

tyvärr är det ingen höjdare med järntabletter om man ser till hur man blir i magen,jag är (ursäkta detaljer) hård i magen ena dagen för att andra dagen vara superlös....usch...

mammiz:blöder du mkt..?

• Min älskade dotter

okidoki!måtte inget hemskt hända!såg ju lillskrutt 10+6,mådde prima!men igår och idag har jag haft en konstig magvärk som jag inte känner igen,det går licom inte över heller.det är ju absolit inte olidligt,men inte det där molvärken som jag brukar känna...

• Min älskade dotter

finns mkt i magen,man kan ju faktiskt ha ont från andra ställen...ska försöka slappna av och njuta!!!så verkligt när man sett lillhjärtat sprattla! har vul på tisdag är då ivecka 13 (12+0),känns kanske lite överflödigt men jag vill se så allt står rätt till fast jag såg den i förrgår...rädd om det är skadligt,men kanske bättre än att gå och oroa sig...

kramkram!

• Min älskade dotter

tänker oxå att det är tarmar,muskler,ja att det är allt utom bebis..har haft ont förut utan att det tydligen varit nåt farligt,igår gjorde det däremot ondare under mkt längree tid,men så länge det inte är olidligt och bara eskalerar sa mamma (hon är bm) att det inte brukar vara nån fara.
    vi bokade detta vul för flera veckor sen,visste inte då att det skulle bli 2 till däremellan,kände då att jag ville kolla 12+0 så känns det lite tryggare!så jag bokade privat,ska tydligen vara ett jättebra ställe,så hoppas på det!min och sambons 7årsdag på tisdag den 7 dec,så hoppas på den bästa årsdagen ever <3

vi ska inte göra kub.förstår att det känns lite nervöst.

mammiz:var bor du nånstans?har säkert frågat förut..

kramkram!!!

• Min älskade dotter

lite läskigt när moderkakan ska ta över,när börjar den göra det och när har den tagit över helt,vet ni??känns som riskabla moment..

• Min älskade dotter

då hoppas vi att allt går bra och vi ska få våra efterlängtade barn i juni <3 hon såg inte moderkakan på vul 10+6 men hon sa att det kan vara svårt att se så tidigt.jag bor i uppland. jag måste vara världens mest glömska...vilken vecka är du i nu? jag är 11+2. BF 20/6

kramkram!

• Min älskade dotter

hmm....svårt det där...han ska ju iofs inte vara borta nå länge,men visst skulle jag känna att det skulle vara lite läskigt om nu bebben mot all förmodan skulle vilja titta ut lite tidigare...svårt det där...sannolikheten lär ju inte vara jättestor,men tänk om..usch ja....svårt!

• Min älskade dotter

jag gjorde vul 7+0,sen bokade jag ett privat som är nu på tisdag,är då i vecka 12+0,kändes tryggt med ett extra vul då eftesom risken för missfall är mindre då. men har hunnit med 2 nu emellan,varit inne på gyn pga smärtor + skumma flytningar..
    fick panikont idag väldigt långt ner,gjorde skitont typ så man mår illa o blir yr,sen efter det så gjorde det ont i ljumskarna så fort jag gick....mkt läskigt....usch...

kramisar tjejer! 11+3 idag,tisdagen närmar sig!

Svar på tråden Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011