Inlägg från: Min älskade dotter |Visa alla inlägg
  • Min älskade dotter

Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011

Betty Boop - jag beklagar...usch va hemskt!sånt som inte får hända ju!massa kramar!

• Min älskade dotter

jag känner inget och vet att det mkt väl kan vara så att man inte känner,men klart man blir orolig...magen växer iaf!

kramkram!

• Min älskade dotter

jag har varit väldigt lugn,gjorde vul och ul vecka 14+2,fick ont när jag andades.bebis mådde jättebra!kollade inte hur lång h*n var,men det kanske va mindre viktigt...jaja,men nu börjar jag bli orolig,orolig att nåt är fel...hittills har jag lixom tagot förgivet att allt står rätt till.

kram!

• Min älskade dotter

säkert ingen fara men har fått så ont i ljumsken,på höger sida.helt öm lixom...skumt.borde iofs inte vara ngn fara,men guuud va jag oroar mig hela tiden...suck...nu skulle jag iaf vilja lyssna på bebbens hjärta så man vet att allt är bra därinne...

kramkram!

• Min älskade dotter

jag har klämt och tryckt lite på magen för att se om skrutt kanske blir sur och rör sig och sparkar lite.men känns ju taskigt att hålla på för mkt,kanske sparkar för fullt därinne utan att jag känner det....men svårt dessa veckor när man inte har ngn aning om hur det står till...har ju tagit för givet attt allt är bra,va o kollade vecka 14+2 o då va allt kanon.men nu har oron slagit till igen...man behöver ju inte känna nåt ännu,men vet att livmodern ligger i "taket" lixom,så den lligger inte ivägen som en kudde iaf...men bebis är ju ändå inte jätteliten längre och jag är väldigt tunn,tkr jag borde känna....

massa kramisar

• Min älskade dotter

nej den sitter i taket på livmodern,bra på så sätt att när väl bebis är stor och sparkar mot revbenen så kan det dämpas lite,alltid nåt bra!
    Är i vecka 17 (16+1).

Kramisar!

Svar på tråden Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011