Inlägg från: Min älskade dotter |Visa alla inlägg
  • Min älskade dotter

Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011

hej tjejer!hoppar gärna in här!går på akademiska i uppsala och va där i tisdags på rd12 och fick plus!sen testade jag igår och plusset va ännu starkare.har riktiga testdagen imorrn o ska imorrnbitti ringa och boka tid för vul.
    har molvärk men oxå starkare mensvärk som kommer ocxh går.bm trodde det berodde på överansträngning i äggstockarna,då de hela tiden rör på sig. jag har ömma bröst,men det kommer och går,vilket skrämmer mig!men kan symptomen avta för att sen komma tillbaka?livrädd för missfall.idag och igår va brösten inte alls lika ömma som tidigare.
    gjorde ett färskförsök och 2 frysförsök i våras men det blev minus.nu gjordes andra ivf och det blev plus!

kramkram!

• Min älskade dotter

Jag fyller på!

Mammiz: 2.a IVF. BF 21 juni
    Lilli77, 3:e IVF (FET), BF 16 juni
    Inanna68, 1:a IVF (FET 1), BF 16 juni
    Mumsa73, 3:e FET, BF 19 juni
    Frida1010: 2:a IVF(icsi) 4:e återföringen. BF 23 juni

• Min älskade dotter

tror man kan se hjärtat redan i vecka 6,men det kan säkert handla om dagar ifall man ser det eller inte,så tror de hellre väntar en eller två veckor till.

• Min älskade dotter

hej tjejer!jag har oxå vul den 2a.är då i vecka 6+5. nu blir jag jätterädd om det inte syns nåt hjärta då...då kmr man ju undra om det inte finns eller om det bara inte syns...skulle egentligen få tid en vecka senare,men då va det så dåligt med tider.

• Min älskade dotter

mammiz81:mina symtom kommer och går.mår tack och lov inte illa,men har grymt svullen mage,ser verkligen ut som jag är gravid,öm i bröstvårtorna ibland kan det komma attacker av ömhet,haha.sen det jobbigaste,min rygg,eller det är på vänster sida,ischias...kan knappt gå,gör så sjukt ont,men har ett arbete där jag går hela dagarna. man blir så rädd när symtomen försvinner ibland,men känns som det blvit mer så nuförtiden än tidigare.

vilken vecka kommer du vara på ditt vul?

kramkram!

• Min älskade dotter

jobbigt d där med ryggen.har du ett stillasittande arbete eller är du uppe o går mkt?som sagt jag kommer vara i 6+5,hoppas verkligen  man ser hjärtat...blir ju jättetufft ifall de inte kan säga...men bm sa att det inte ska spela ngn roll om vi gör så eller en vecka senare,vilket det va tänkt...

jajust d,hunger.jag e så sjukt hungrig.har gått upp ett par kilo oxå..blir inte lika rädd nu när ajg inte känner symtom hela tiden,tror att sånt lägger sig lite mer vartefter.

ja,din dotter skulle bara veta ;)

• Min älskade dotter

konstant hunger,blir hungrig nästan på en gång efter jag käkat...jobbigt...men,det stora men,är feferoni och satsumas...kan inte få nog...de grejerna är bara just ett sug efter...
    vågen ställer jag mig på ibland,ska nog sluta med det...inte för att jag väger mkt,är rätt tunn,men har haft lite jobbigt med viktgrejen så ska försöka att inte bry mig.

kram och gonatt!

• Min älskade dotter

jag vill oxå må illa...har inte så mkt symtom mer än min onda rygg min extrema trötthet och brösten som e svullna men de gör inte ont...man blir så rädd när man inte känner nåt...

kramkram

Svar på tråden Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011