Inlägg från: Min älskade dotter |Visa alla inlägg
  • Min älskade dotter

hemma efter vul.allt såg jättebra ut och lillskrutts hjärta pickade som bara den Hjärta.
    bm hade visst sagt fel,hon sa att jag va i veckka 6+5.men är i vecka 7+0.Bf 20/6-11

• Min älskade dotter

Vul lista Hjärta

Mumsa73: 1/11 (vecka 7+0)HjärtaHjärtaHjärta
    LindaBell: 2/11 (vecka 6+6) Hjärta Nytt VUL 9/11 
    Mammiz81: 2/11  (vecka 6+6)HjärtaHjärta
    Frida1010: 2/11 (vecka 7+0)HjärtaHjärta
    Linnea H: 5/11 (v 7+4)
    Toyota10: 10/11 (v 8+2)
    Skruttfia82: 11/11 kl 10.20 (vecka 7+4)
    Akkie77: 11/11 (v 8+2)
    Tessi007: 17/11 (vecka 8 + 0)
    Cleo36: vecka 44(vecka 5)
    Smulans: 25/11 (vecka 8+3)

• Min älskade dotter

våra familjer vet redan,de ha vetat från det att vi började med behandling.har varit rätt skönt de 3 gånger då det misslyckats. det enda jag kan känna nu är att va härligt det skulle vara med en hemlighet...menmen...även mina kollegor,vi är bara 7 st,vet oxå.

• Min älskade dotter

mammiz81:jag har oxå tänkt på omega 3.jag får inte i mig fisk alls då jag är allergisk,men ska på inskrivningssamtal till bm om 2 veckor så tänkte ta upp det då.om det är nån sort som är bättre eller så.varför tar du albyl och folacin?de enda tillskott jag äter är folsyra+järn.

längtans: tråkigt med minus...va det testdag idag?de ggr jag misslyckats har jag börjat blöda massor och då kunde jag sluta med progesteronet.men det kan ju oxå göra så att blödningen skjuts upp.så är det testdag och minus så skulle jag slutat.de sätter iaf här på kliniken där jag går testdagen väldigt långt fram,just så det ska bli rätt resultat.

kram!

• Min älskade dotter

jag har ingen med enbart folsyra,men har nån typ blandgrej från apoteket,nån med massa saker men mest järn och folsyra.men borde jag börja med omega 3 nu eller är det okej att vänta till bm om 2 veckor?

angående missfallsrisken efter man sett hjärtat vet jag inte...har läst att det ska minska då,men är osäker...

albyl,fick du det utskrivet av kliniken av nån särskild anledning just för dig,om du har lättare att få blodproppar,eller är det "bara" för säkerhets skull?

har köpt mammatreggings idag,är så svullen så kan inte ha mina vanliga med resår,oskönt+ att de glider ner på en gång. hittade helt underbara "boobs"-tregging,supersköna!fanns i xs så det är ju kanon!

kramkram!

• Min älskade dotter

nu blir jag lite fundersam om man kanske ska käka albyl...sen folsyra kunde jag käka nåt typ mitt val kvinna eller nåt sånt,inget särskilt.det enda dom sa på kliniken va att det skulle innehålla 400mg/dos.men ni verkar få råd att käka mer...vad det skiljer sig från klinik till klinik...

kände att jag behövde byxor.kan bara ha vanliga leggings men då funkar det inte med vanliga tröjor lixom...men köpte dom på en mamma-barn butik här i uppsala men det går att beställa oxå. märket heter boob,finns på flera sidor och som sagt,vissa butiker har dom.tips om  ni ska beställa,ta den strl ni har,xs satt perfekt på mig.
    tregging=jeansleggings.vill kunna ha i stövlar så dom är supersmala,men grymt sköna och så är det en stor resår över magen som går att vika ner nu sålänge inna den blir större.tyvärr har de inga bakfickor,det enda negativa,men det va värt det,kan inte ha hm eller polarn och pyret,måste ha xs.de kostade 595kr,dyrt för tunna jeansleggings,men vad ska man göra...

shop.boobdesign.com

kramisar!

• Min älskade dotter

linnea:vi gjorde vul i tisdags, 7+0 och våran lillskrutt var 7.5mm och läkaren sa att allt såg bra ut!nu blir jag sjuk av oro...men läste på barntotal att det är mellan 4-9mm vecka 7.

ni andra: hur stora har era skruttar varit vid vul???

• Min älskade dotter

min lillskrutt är normalstor då verkar det som,sambon försökte lugna mig.men precis,denna vecka händer massor med saker så din verkar ju inte vara för liten heller när man kollar vissa ställen.om man läser vårdguiden så står det vecka 7 så är det 10mm stort,men vecka 7 måste de mena ngn gång under vecka 7,något snitt lixom och då verkar vi inte ha alltför små rackare i magen!växer typ 1mm om dagen i vecka 7. ska försöka sluta oroa mig,läkaren sa att allt såg ut som det skulle och än så länge va allt jättebra,men att man såklart inte än är säker!

Ska göra mig klar och käka llite frukost,sen jobb...tröttheten svämmar över...

kramisar!

Svar på tråden Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011