Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011
Här tänkte jag att vi som har plussat med hjälp av IVF kan träffas.Bf Juni/ Juli 2011
Här Pratar, drömmer, stöttar vi varandra
Äntligen våran tur!
Välkomna
Tog ett Cb idag, och det blev starkare iaf sen sist jag tog det. De test ja tog igår fick mig rejält att tveka. Detta plusset kom upp direkt och tydligare än sist. De som tynger ner är att mina bröstvårtor inte gör lika ont sen i lördags. Värken i magen som kommer och går och illamåendet är kvar. Ja får helt enkelt be till högre makter. Mailade kliniken om ja kunde få köra in göra ett vul i samband att göra ett blodprov som mäter blod hcg halten, får se om de godkänner detta.
Vill bara säga att jag oxå nobbat som bara den över mina bröst! De kan vara ömma o sen helt försvinna. Sen kommer det tillbaka igen efter någon/några dagar. De känns mest på natten o när jag har BH. Har varit så sen jag plussade :) Nu har jag dock börjat må illa... O det verkar inte komma o gå utan vara här för att stanna. Ska börja jobba på onsdag o vet inte hur det ska gå :( Ska nog prova postafen idag!
Barnmorska från kliniken ringde, de ansåg inte de var lönt att köra så långt för ett beta-Hcg prov och vul visar knappt något nu ändå.
15 dagar kvar tills jag ska in på VUL.
De var iaf positivt att jag har ont i äggstockarna emellanåt
Ingen blödning!
sen sa de att jag är trög imagen att de hänger ihop med graviditeten.
De tyckte inte att jag skulle ta fler graviditets test.
Jag fick inget pluss på mitt test idag...fast jag blöder inte vad är felet?????
Panik!
Jag fick inget pluss på mitt test idag...fast jag blöder inte vad är felet?????
Panik!
Jag har typ haft en orolig känsla hela dagen så jag testa när jag kom hem förut...men det borde blivit svagt iaf om det var nått så här gråter vi floder och funderar på hur vi ska orka!
Nej det har jag inte....tror säkert att det stämmer...livet är bra orättvisst iaf!
Tar progesteron 3 ggr/dag
Japp i fredags testa jag + och det var starkt och stod Gravid, så världen har nu rasat för oss kan man säga!
AKIG fy vad orättvist, du, ni har redan vart med om tillräcklig. Men vad fick dig att tro detta? Sänder över bamse kramar vilken chock
AKIG: Åk ner till din lokala matvarubutik, de brukar ha RFSU:s tester, och testa igen i morgonbitti. Det kan ju ha varit något fel på själva testet....