Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011
Här tänkte jag att vi som har plussat med hjälp av IVF kan träffas.Bf Juni/ Juli 2011
Här Pratar, drömmer, stöttar vi varandra
Äntligen våran tur!
Välkomna

När räknar man att kunna se hjärtat slå.? Såg idag att mitt barn har lov då jag ska in på kliniken.
tror man kan se hjärtat redan i vecka 6,men det kan säkert handla om dagar ifall man ser det eller inte,så tror de hellre väntar en eller två veckor till.
Mammiz sist sa var vi pa VUL v 6+0 och da sag man hinnsäcken. 3 dagar senare kunde vi se hjärtat.
Okej. Då får jag lösa situationen på något sätt.. Vill inte riskera komma dit och inte se hjärtat slå.
Haller med, det är nog bättre att boka nagra dagar senare i sant fall.
AKIG, när far du svar pa blodprovet?
Ja hade en tanke och bytt men ja är sån person som inte klarar av ev besked och att ja ska leva i ovisshet, och sen fått läst om 'alla' som fått se hjärtat slå. Jag var så orolig då jag väntade dottern. . Någon annan som fått problem med tarmarna?
På sätt och vis känns det skönt att komma tidigt för att jag är så orolig men det vore ju hemskt om man inte fick se hjärtat slå bara för att det är för tidigt. också. Om jag får ovisst besked så får jag väl boka en ny tid veckan efter på MVC tänker jag.
Jag har också tarmproblem som lite förstoppning.
Jag har inte fått hem lappen för remiss än men hoppas på att jag ska få den idag!