Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011
Här tänkte jag att vi som har plussat med hjälp av IVF kan träffas.Bf Juni/ Juli 2011
Här Pratar, drömmer, stöttar vi varandra
Äntligen våran tur!
Välkomna

Da tror jag nog att ni kommer se nagot Vilket datum är det nu igen?
Jag har varit på flera VUL sista veckorna pga överstimulering men idag kunde man se början till graviditet med hinnsäck med prick i och tidsbestämde till v. 5+3 vilket stämmer ganska väl med ET. Inget hjärta idag dock, för tidigt, men förhoppningsvis nästa vecka, ska tillbax då igen. Fördelen med att vara överstimulerad att man får gå ofta! Och det behöver jag för jag blir så nojjig när jag inte har några symtom. Det hade jag ju inte förra graviditeten heller så än verkar ju allt vara i sin ordning! De följer mitt hcg i blodet också varje vecka och det stiger precis som det ska. Kanske man äntligen vågar tro att man verkligen är gravid igen?!!!
Så VUL igen 2/11 och 9/11. Sen har jag inget mer inplanerat i dagsläget. Det den 9/11 är det som ivf-kliniken beställt, de andra är ju kontroller pga överstimuleringen, men blir ju bonus varje gång
Mammiz81; klockan 10.
hej tjejer!jag har oxå vul den 2a.är då i vecka 6+5. nu blir jag jätterädd om det inte syns nåt hjärta då...då kmr man ju undra om det inte finns eller om det bara inte syns...skulle egentligen få tid en vecka senare,men då va det så dåligt med tider.
Vad roligt att vi är ett par styck som ska i väg samma dag. Jag ska vara så kliniken 11.30. Blä min mage bubblar emellanåt. Mår illa emellanåt bröstvårtorna gör ont till och från. Undra om de är normalt att de kommer och går?
mammiz81:mina symtom kommer och går.mår tack och lov inte illa,men har grymt svullen mage,ser verkligen ut som jag är gravid,öm i bröstvårtorna ibland kan det komma attacker av ömhet,haha.sen det jobbigaste,min rygg,eller det är på vänster sida,ischias...kan knappt gå,gör så sjukt ont,men har ett arbete där jag går hela dagarna. man blir så rädd när symtomen försvinner ibland,men känns som det blvit mer så nuförtiden än tidigare.
vilken vecka kommer du vara på ditt vul?
kramkram!
Jag kommer vara 7+0 då. Jag har fått ont i min fog men även i ryggen, och de senaste dagarna har jag hört hur min rygg knakar känner mig på något sätt rörligare i ryggen. Vad skönt att höra att de finns någon mer som har symptom som kommer och går. Min dotter sa åt mig senast idag att inte äta så mycket för ja började få en tjock mage, för du har väl inte bebis i magen mamma.
jobbigt d där med ryggen.har du ett stillasittande arbete eller är du uppe o går mkt?som sagt jag kommer vara i 6+5,hoppas verkligen man ser hjärtat...blir ju jättetufft ifall de inte kan säga...men bm sa att det inte ska spela ngn roll om vi gör så eller en vecka senare,vilket det va tänkt...
jajust d,hunger.jag e så sjukt hungrig.har gått upp ett par kilo oxå..blir inte lika rädd nu när ajg inte känner symtom hela tiden,tror att sånt lägger sig lite mer vartefter.
ja,din dotter skulle bara veta ;)