• Mammiztill2

Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011

Här tänkte jag att vi som har plussat med hjälp av IVF kan träffas.

Bf Juni/ Juli 2011

Här Pratar, drömmer, stöttar vi varandra

Äntligen våran tur!

Välkomna {#emotions_dlg.flower}
  • Svar på tråden Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011
  • Mumsa73
    Mammiztill2 skrev 2010-10-20 09:46:07 följande:
    Ja hade en tanke och bytt men ja är sån person som inte klarar av ev besked och att ja ska leva i ovisshet, och sen fått läst om 'alla' som fått se hjärtat slå. Jag var så orolig då jag väntade dottern. . Någon annan som fått problem med tarmarna?
    Ja, ganska uppsvälld och mycket gaser om man säger så. :)
  • Mumsa73
    MillaPo skrev 2010-10-19 18:54:48 följande:
    Hej!

Har inte varit så aktiv här pånågra dagar. Jobbar som bara den just nu, så jag typ jobbar kommer hem äter, sover en timma, e vaken en timma sedan kl 20 så däckar jag igen. E så sjukt trött så det e helt otroligt! Annars mås ja rätt bra, bara super ömma bröstObestämd och ett dovt illamående på kvällarna. Är i vecka 5+5 idagGlad

AKIG: Det lät konstigt med dina tester. Håller tummarna för att sista testet visade fel!
    Kul att jämföra symtom! Jag är i v 5+2 idag. Har börjat märka av mer och mer illamåndesom kommer och går men är inte helt däckad än. Jag märker att jag slappnar av mer när jag är illamående, så jag njuter lite av det, hur knäppt det än kan låta. Ska köpa Postafen idag så jag har hemma. Också trött, ömma bröstvårtor och inte så förtjust i kaffe längre. Smat väldigt bullrig mage som blir uppsvälld på kvällen så att byxorna för knäppas upp.

Vad har ni andra för symtom?
  • Inanna Li

Jag har molvärk av och till, vita flytningar, uppsvälld mage, ömma bröst och trötthet. Jag känner inte av något direkt illamående.

• Mammiztill2