• Mammiztill2

Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011

Här tänkte jag att vi som har plussat med hjälp av IVF kan träffas.

Bf Juni/ Juli 2011

Här Pratar, drömmer, stöttar vi varandra

Äntligen våran tur!

Välkomna {#emotions_dlg.flower}
  • Svar på tråden Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011
  • Mumsa73
    Mammiztill2 skrev 2010-10-20 09:46:07 följande:
    Ja hade en tanke och bytt men ja är sån person som inte klarar av ev besked och att ja ska leva i ovisshet, och sen fått läst om 'alla' som fått se hjärtat slå. Jag var så orolig då jag väntade dottern. . Någon annan som fått problem med tarmarna?
    Ja, ganska uppsvälld och mycket gaser om man säger så. :)
  • Mumsa73
    MillaPo skrev 2010-10-19 18:54:48 följande:
    Hej!

Har inte varit så aktiv här pånågra dagar. Jobbar som bara den just nu, så jag typ jobbar kommer hem äter, sover en timma, e vaken en timma sedan kl 20 så däckar jag igen. E så sjukt trött så det e helt otroligt! Annars mås ja rätt bra, bara super ömma bröstObestämd och ett dovt illamående på kvällarna. Är i vecka 5+5 idagGlad

AKIG: Det lät konstigt med dina tester. Håller tummarna för att sista testet visade fel!
    Kul att jämföra symtom! Jag är i v 5+2 idag. Har börjat märka av mer och mer illamåndesom kommer och går men är inte helt däckad än. Jag märker att jag slappnar av mer när jag är illamående, så jag njuter lite av det, hur knäppt det än kan låta. Ska köpa Postafen idag så jag har hemma. Också trött, ömma bröstvårtor och inte så förtjust i kaffe längre. Smat väldigt bullrig mage som blir uppsvälld på kvällen så att byxorna för knäppas upp.

Vad har ni andra för symtom?
  • Inanna Li

Jag har molvärk av och till, vita flytningar, uppsvälld mage, ömma bröst och trötthet. Jag känner inte av något direkt illamående.

• Mammiztill2

Jag har i bland ont i äggstockarna, hård i magen, små illamående känns som ja måste äta väldigt regel bundet. Får lite kväljningar av vissa dofter. Väldigt trött, brösten gör bara lite ont. Vet inte om ja börjat känna av från min fog, har fått ont tidigt i de andra graviditeterna.

• MillaPo

Jag har tok-ömma och svullna bröst, lite växtvärk på kvällar och mornar, trött mest hela tiden, hård mage och nått diffust illamående på kvällen. Går in i vecka 6+0 idag Glad Om två veckor är det VUL och vill bara spola fram tiden...

• Mammiztill2
    MillaPo skrev 2010-10-21 08:12:00 följande:
    Jag har tok-ömma och svullna bröst, lite växtvärk på kvällar och mornar, trött mest hela tiden, hård mage och nått diffust illamående på kvällen. Går in i vecka 6+0 idag Glad Om två veckor är det VUL och vill bara spola fram tiden...
    Grattis till ny vecka
    Visst vore de skönt o tiden bara sprang iväg nu i början..
    Tok längtar
  • Lilli77

Hej tjejer, hur har ni det? Ny vecka här idag, 6+0. Väntar mest pa VUL som är nästa vecka. Sen vagar jag kanske bli mer aktiv

• Mammiztill2

Ja man går ju bara och väntar på vul då ligger du 4dagar före mig. Jag mår bra, önskar emellanåt man kände mer..

• Mammiztill2

Önskar er alla en trevlig och skön helg. Må så gott allesammans

• katt

hej tjejer kul att jag hittar hit. jag är själv i vecka 4 och har inte inte börjat känner av så nåt. Har lite ont i ägstockarna av och till med. Brösten känns öma,hungrig och nästan hela tiden.Plus

Svar på tråden Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011