Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011
Här tänkte jag att vi som har plussat med hjälp av IVF kan träffas.Bf Juni/ Juli 2011
Här Pratar, drömmer, stöttar vi varandra
Äntligen våran tur!
Välkomna

Jag har molvärk av och till, vita flytningar, uppsvälld mage, ömma bröst och trötthet. Jag känner inte av något direkt illamående.
Jag har i bland ont i äggstockarna, hård i magen, små illamående känns som ja måste äta väldigt regel bundet. Får lite kväljningar av vissa dofter. Väldigt trött, brösten gör bara lite ont. Vet inte om ja börjat känna av från min fog, har fått ont tidigt i de andra graviditeterna.
Jag har tok-ömma och svullna bröst, lite växtvärk på kvällar och mornar, trött mest hela tiden, hård mage och nått diffust illamående på kvällen. Går in i vecka 6+0 idag Om två veckor är det VUL och vill bara spola fram tiden...
Hej tjejer, hur har ni det? Ny vecka här idag, 6+0. Väntar mest pa VUL som är nästa vecka. Sen vagar jag kanske bli mer aktiv
Ja man går ju bara och väntar på vul då ligger du 4dagar före mig. Jag mår bra, önskar emellanåt man kände mer..
Önskar er alla en trevlig och skön helg. Må så gott allesammans
hej tjejer kul att jag hittar hit. jag är själv i vecka 4 och har inte inte börjat känner av så nåt. Har lite ont i ägstockarna av och till med. Brösten känns öma,hungrig och nästan hela tiden.