Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011
Här tänkte jag att vi som har plussat med hjälp av IVF kan träffas.Bf Juni/ Juli 2011
Här Pratar, drömmer, stöttar vi varandra
Äntligen våran tur!
Välkomna
![{#emotions_dlg.flower} {#emotions_dlg.flower}](https://www.familjeliv.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-flower.gif)
Hej!
Får man smyga in här? Är på 6+2, BF 19 juni. Plussade för en knapp vecka sen, det är vårt fjärde IVF och första graviditet. Vi går på St Göran. Har tid bokad där för besök m UL nästa fredag 5/11.
Känner mig mycket orolig för MA dock - inga symptom förutom kissnödig vissa nätter. Har bara fått svaga streck på Clearblue gravtest, inkl ett jag tog idag. Borde det inte ha blivit starkare?
Fattar inte hur jag ska stå ut med att vänta till UL för att få veta om det är ok. Maken är lugnare, som alltid.
Sorry för att jag är lite negativ/orolig.
Grattis till alla som har plussat i alla fall.
Hej!
Får man smyga in här? Är på 6+2, BF 19 juni. Plussade för en knapp vecka sen, det är vårt fjärde IVF och första graviditet. Vi går på St Göran. Har tid bokad där för besök m UL nästa fredag 5/11.
Känner mig mycket orolig för MA dock - inga symptom förutom kissnödig vissa nätter. Har bara fått svaga streck på Clearblue gravtest, inkl ett jag tog idag. Borde det inte ha blivit starkare?
Fattar inte hur jag ska stå ut med att vänta till UL för att få veta om det är ok. Maken är lugnare, som alltid.
Sorry för att jag är lite negativ/orolig.
Grattis till alla som har plussat i alla fall.
Blä förkyld och huvudvärk. Mår små illamående, men värre så fort jag hostar. Alvedon är väl Okej man tar? Hur mår ni andra?
jobbigt med förkylning...alvedon är okej sa kliniken till mig.
jag vill ha mer symtom,rädd att skrutt inte lever...men symtomen kanske kan komma och gå,eller??
kramkram
Mina symptom kommer och går som i skrivande stund önskar jag mer symptom. Är de någon gång under dagen som du känner av något?
kan känna av lite som mensvärk ngn gång under dagen.är sjukt trött hela tiden.bröstens ömhet har typ avtagit helt,de är lite svullna dock.blir tokig snart...men så pass tidigt mf borde väl yttra sig av väldans ont och blödning...
kram
det får verkligen inte hända skrutt nånting,är såå orolig.
Visst är man orolig. Läste på en sida, kan de har vart 9månader.se. Vad som händer vecka för vecka där skriver dem att de finns dem som inte är lika känsliga medans vissa i vecka 7 kan bli illamående och något med brösten. Ibland känns de som om ja håller på bli knäpp , varför ska de vara så svårt att njuta? Först jagar man de där efterlängtade plusset. När väl de uppenbarat sig Början en svår kamp.. BM brukar alltid säga till mig att inte oroa mig, de mår inte liten bra av sa de ofta till mig då jag väntade dottern. Är de någon som bloggar?