Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011
Här tänkte jag att vi som har plussat med hjälp av IVF kan träffas.Bf Juni/ Juli 2011
Här Pratar, drömmer, stöttar vi varandra
Äntligen våran tur!
Välkomna
![{#emotions_dlg.flower} {#emotions_dlg.flower}](https://www.familjeliv.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-flower.gif)
I morgon ska jag göra det efterlängtade ultraljudet. går även då in i v 8.
Jag vet att det inte hjälps men jag känner mig super nervös.
( Och vår son fyller 4 år i morgon)
Piggelin80: Jisses vad härligt och vad förvånande!! Grattis!
Vi e många som ska på VUL nästa vecka och alla går vi som på nålar fram tills dess tror jag. Nästa vecka bara SKA gå strålande för oss alla på VUL
Just ja jag ska på på första BM mötet imorgon, tror dom kallade det för hälsosamtal.
Grattis piggeling!va häftigt!
man kanske ska försöka sluta noja över avstannade symtom,det jag tänker på är om symtomen kan avstanna och komma och gå så tidigt (v5+6).
kram
Hej, jag nojjar fortfarande, inget is i magen här inte...
Skrev fel förra igr, det är idag jag är på 6+2.
Mammiz såg att du undrade om jag hade väntat så hormonnivån hade hunnit stiga - jo jag tycker det, jag hade BIM för ca två veckor sen, så det är därför jag är orolig, jag tycker helt enkelt att det borde vara ett starkt streck nu. Jag vet inte alls om det är vanligt med MA vid IVF, jag är bara orolig. Sen är det ju det att jag inte har några symptom överhuvudtaget... jag känner mig inte alls gravid. Får se nästa fredag.
Piggelin - vilken underbar historia - Grattis!!!
Ska vi ta och ordna en VUL-lista, vi är så många som har VUL nästa vecka och när vi sett våra små bebisars hjärta slå så kan vi lägga till ett fint i listan när vi varit, det är ju det vi alla längtar efter.
Vad säger ni?
Någon som börjat få dålig hud som jag har?!
usch som jag börjar se ut..
Ansikts mask i kväll