• Mammiztill2

Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011

Här tänkte jag att vi som har plussat med hjälp av IVF kan träffas.

Bf Juni/ Juli 2011

Här Pratar, drömmer, stöttar vi varandra

Äntligen våran tur!

Välkomna {#emotions_dlg.flower}
  • Svar på tråden Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011
  • Mammiztill2
    Mumsa73 skrev 2010-10-26 11:40:50 följande:
    Mammiz81, tack! Skönt att vi är flera. :) Kram!
    Hjärta
  • Min älskade dotter

jag vill oxå må illa...har inte så mkt symtom mer än min onda rygg min extrema trötthet och brösten som e svullna men de gör inte ont...man blir så rädd när man inte känner nåt...

kramkram

• Skruttfia82
    Min älskade dotter skrev 2010-10-26 14:20:20 följande:
    jag vill oxå må illa...har inte så mkt symtom mer än min onda rygg min extrema trötthet och brösten som e svullna men de gör inte ont...man blir så rädd när man inte känner nåt...

kramkram
    dina symptom räcker till. Jag hade inga symptom alls vid min första graviditet, därför blev det inte verkligt förrän efter VUL.
    Nu har jag mer symptom men inte så mkt illamående jag heller. Längtar till VUL så vi får se det lilla livet.
  • LindaBell

Frida1010; Jag har ju förutom min extrema trötthet heller inga symtom (känner INGET i brösten, inget illamående, men är sååååå TRÖTT) och gick i stort sett hela min förra grav symtomfri också så jag vet ju att det kan vara så och det är alldeles normalt det med.

• katt
    Min älskade dotter skrev 2010-10-26 14:20:20 följande:

kramkram
    Hej Frida jag mår inte illa hela; har samma symtom som du har. Visst man blir orolig. Igår och idag kändes inget i brösten hela kan säga att jag är lite varit orolig.Förvånad
  • wanie

Skönt att höra att det är fler som inte har några symtom.Har mitt VUL1/ 11 så får väl kanske nått bevis då !Hoppas!!

• Min älskade dotter

försöker bli lite lugn,men det e svårt...har ju lixom haft massa symtom som nu avtagit,men det kanske är normalt det med...?
    kramkram

• Tessi007

Hej tjejer

Får jag hoppa in i er tråd? Plussade för första gången någonsin på rd15! Glad  är idag på rd 18 och har TD imorgon då jag ska höra av mig till kliniken.

Min IVF resa;
    IVF 1, avbrutet
    !VF2, ett embryo tillbaks, minus
    IVF3, ett embryo tillbaks, minus
    IVF4, två embryon tillbaks, plus!!!

• Mammiztill2
    Tessi007 skrev 2010-10-26 19:33:10 följande:
    Hej tjejer

Får jag hoppa in i er tråd? Plussade för första gången någonsin på rd15! Glad  är idag på rd 18 och har TD imorgon då jag ska höra av mig till kliniken.

Min IVF resa;
    IVF 1, avbrutet
    !VF2, ett embryo tillbaks, minus
    IVF3, ett embryo tillbaks, minus
    IVF4, två embryon tillbaks, plus!!!

Välkommen och grattis!!

vilken klinik har du gått på? (om du vill berätta)
  • katt

Hej
    Detenda jag känner är bara gas i magen. Öma bröst nix igår och idag. Är det något fel eller? Någon som vem ?

Svar på tråden Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011