Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011
Här tänkte jag att vi som har plussat med hjälp av IVF kan träffas.Bf Juni/ Juli 2011
Här Pratar, drömmer, stöttar vi varandra
Äntligen våran tur!
Välkomna

jag vill oxå må illa...har inte så mkt symtom mer än min onda rygg min extrema trötthet och brösten som e svullna men de gör inte ont...man blir så rädd när man inte känner nåt...
kramkram
Frida1010; Jag har ju förutom min extrema trötthet heller inga symtom (känner INGET i brösten, inget illamående, men är sååååå TRÖTT) och gick i stort sett hela min förra grav symtomfri också så jag vet ju att det kan vara så och det är alldeles normalt det med.
Skönt att höra att det är fler som inte har några symtom.Har mitt VUL1/ 11 så får väl kanske nått bevis då !Hoppas!!
försöker bli lite lugn,men det e svårt...har ju lixom haft massa symtom som nu avtagit,men det kanske är normalt det med...?
kramkram
Hej tjejer
Får jag hoppa in i er tråd? Plussade för första gången någonsin på rd15! är idag på rd 18 och har TD imorgon då jag ska höra av mig till kliniken.
Min IVF resa;
IVF 1, avbrutet
!VF2, ett embryo tillbaks, minus
IVF3, ett embryo tillbaks, minus
IVF4, två embryon tillbaks, plus!!!
Hej
Detenda jag känner är bara gas i magen. Öma bröst nix igår och idag. Är det något fel eller? Någon som vem ?