• Mammiztill2

Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011

Här tänkte jag att vi som har plussat med hjälp av IVF kan träffas.

Bf Juni/ Juli 2011

Här Pratar, drömmer, stöttar vi varandra

Äntligen våran tur!

Välkomna {#emotions_dlg.flower}
  • Svar på tråden Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011
  • Mammiztill2

Tror inte min glädje kommer bli så långvarig :(

• Mammiztill2

Tycker inte testet har blivit ngt direkt nämnvärt starkare, spec. känsla i u-livet.
    haft en del värk i går kväll tidigt i morse.

vet inte om testens resultat kan ha ngt med att jag drack mycket igår kväll

• AKIG
    Mammiztill2 skrev 2010-10-17 09:51:11 följande:
    Tycker inte testet har blivit ngt direkt nämnvärt starkare, spec. känsla i u-livet.
    haft en del värk i går kväll tidigt i morse.

vet inte om testens resultat kan ha ngt med att jag drack mycket igår kväll
    OKi vad är det för slags värk Du har då?
    Förra gången tog det faktiskt några dagar efter TD för mig innan det blev mer starkt.....

Jag har oxå molvärk av och till och det sjka ju vara normalt!
  • Piggelin80

Hej!

Jag hoppar gärna in här oxå. Gravid efter mitt 2.a IVF. Oförklarligt barnlös och har försökt i 2 1/2 år ungefär innan vi fick vårt första plus =) Är i 7+6, går in i vecka 9 imorgon.

Mammiz81: Jag såg hjärtat för första gången 6+0 (tror jag, har kollat tre gånger så är lite förvirrad). Hur långt har du kommit. Jag menar om du är orolig kan du inte åka in på ett extra vul? Jag menar om du får se lilla hjärtat picka så kanske det kan lugna dig lite <3 Håller tummarna för dig!

Lilli77 skrev 2010-10-15 23:28:52 följande:
    Mammiz, hoppas du mar battre snart!

Nagon mer an jag som fatt 2 embryon tillbaka?
    Jag fick två embryon tillbaka, men det är bara ett som lever. Är lite nervös att jag ska få missfall på det andra... skulle skrämma mig så med en blödning...

Hur mår ni andra? Jag känner mig som jag håller på att bli sjuk hela tiden. Lite lätt yr och illamående i princip hela dagarna. För några dagar sen började jag få avsmak för mat men måste ändå äta lite hela tiden för att inte må ännu mer illa.
  • Mammiztill2

Piggelin, är bara i v 4+5

välkommen hit

• AKIG
    Piggelin80 skrev 2010-10-17 10:27:44 följande:
    Hur mår ni andra? Jag känner mig som jag håller på att bli sjuk hela tiden. Lite lätt yr och illamående i princip hela dagarna. För några dagar sen började jag få avsmak för mat men måste ändå äta lite hela tiden för att inte må ännu mer illa.
    Jag mår illa av och till mest em/kväll.
    Senaste 2 dagarna mer molvärk i magen (förhoppningsvis växer det)
  • Inanna Li

Hej! Jag hoppar in här också. Jag plussade igår på ruvardag 17 med en fryst och tinad blastocyst. Min första IVF/ICSI gjorde jag i maj/juni. Så detta var min första FET den 29/9 och andra ruvning. Enligt min preliminära beräkning är jag i vecka 5 + 2. och har BF 110616. Så jag hoppas på mitt livs första bebis!

Jag har haft molvärk av och till sen över en vecka. Jag har ömma, spända bröst och känner mig betydligt tröttare än vanligt. Illamående har jag ännu inte känt av.

• Najje79

hej tjejer!

Fick igår en blodblandad flytning... inget ont i magen (förutom det som jag har känt hela tiden, typ lite växtvärk). ringde journummret idag och hon sa att det tydligen är väldigt vanligt när man slutar med vaggisarna...

är ändå orolig... är så himla rädd för missfall, vill inte gå igenom det igen...

• Mammiztill2
    Najje79 skrev 2010-10-17 11:24:18 följande:

hej tjejer!

Fick igår en blodblandad flytning... inget ont i magen (förutom det som jag har känt hela tiden, typ lite växtvärk). ringde journummret idag och hon sa att det tydligen är väldigt vanligt när man slutar med vaggisarna...

är ändå orolig... är så himla rädd för missfall, vill inte gå igenom det igen...

varför ska ni sluta så tidigt? min klinik säger en vecka efter +.et
    Håller tummarna för dig att de inte går åt mf.
    dock tror ja att jg har ett på gång, mindre symptom, icke märkbart tydligare plus, men hoppas innerligt att jg har fel
    alla pengar varje försök kostar gör att jag mår dåligt, du är hutlösa pengar man lätt kommer upp i.
Svar på tråden Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011