Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011
Här tänkte jag att vi som har plussat med hjälp av IVF kan träffas.Bf Juni/ Juli 2011
Här Pratar, drömmer, stöttar vi varandra
Äntligen våran tur!
Välkomna
![{#emotions_dlg.flower} {#emotions_dlg.flower}](https://www.familjeliv.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-flower.gif)
Tror inte min glädje kommer bli så långvarig :(
Tycker inte testet har blivit ngt direkt nämnvärt starkare, spec. känsla i u-livet.
haft en del värk i går kväll tidigt i morse.
vet inte om testens resultat kan ha ngt med att jag drack mycket igår kväll
Hej!
Jag hoppar gärna in här oxå. Gravid efter mitt 2.a IVF. Oförklarligt barnlös och har försökt i 2 1/2 år ungefär innan vi fick vårt första plus =) Är i 7+6, går in i vecka 9 imorgon.
Mammiz81: Jag såg hjärtat för första gången 6+0 (tror jag, har kollat tre gånger så är lite förvirrad). Hur långt har du kommit. Jag menar om du är orolig kan du inte åka in på ett extra vul? Jag menar om du får se lilla hjärtat picka så kanske det kan lugna dig lite <3 Håller tummarna för dig!
Piggelin, är bara i v 4+5
välkommen hit
Hej! Jag hoppar in här också. Jag plussade igår på ruvardag 17 med en fryst och tinad blastocyst. Min första IVF/ICSI gjorde jag i maj/juni. Så detta var min första FET den 29/9 och andra ruvning. Enligt min preliminära beräkning är jag i vecka 5 + 2. och har BF 110616. Så jag hoppas på mitt livs första bebis!
Jag har haft molvärk av och till sen över en vecka. Jag har ömma, spända bröst och känner mig betydligt tröttare än vanligt. Illamående har jag ännu inte känt av.
hej tjejer!
Fick igår en blodblandad flytning... inget ont i magen (förutom det som jag har känt hela tiden, typ lite växtvärk). ringde journummret idag och hon sa att det tydligen är väldigt vanligt när man slutar med vaggisarna...
är ändå orolig... är så himla rädd för missfall, vill inte gå igenom det igen...
hej tjejer!
Fick igår en blodblandad flytning... inget ont i magen (förutom det som jag har känt hela tiden, typ lite växtvärk). ringde journummret idag och hon sa att det tydligen är väldigt vanligt när man slutar med vaggisarna...
är ändå orolig... är så himla rädd för missfall, vill inte gå igenom det igen...