• Inanna Li

Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011

Hej! Jag hoppar in här också. Jag plussade igår på ruvardag 17 med en fryst och tinad blastocyst. Min första IVF/ICSI gjorde jag i maj/juni. Så detta var min första FET den 29/9 och andra ruvning. Enligt min preliminära beräkning är jag i vecka 5 + 2. och har BF 110616. Så jag hoppas på mitt livs första bebis!

Jag har haft molvärk av och till sen över en vecka. Jag har ömma, spända bröst och känner mig betydligt tröttare än vanligt. Illamående har jag ännu inte känt av.

• Inanna Li

Jag sätter upp mig på listan!

Mammiz: 2.a IVF. BF 21 juni
    Lilli77, 3:e IVF (FET), BF 16 juni
    Inanna68, 1:a IVF (FET 1), BF 16 juni

• Inanna Li

Jag går på IVF-kliniken i Göteborg. Har tid för VUL på måndag. Känns nervöst fram till dess.

• Inanna Li
    Mammiztill2 skrev 2010-10-19 17:10:24 följande:
    Räknar dem att man ska kunna se hjärtat slå då?
    vilken vecka + dag är du i då?!
    Det blir vecka 6+3 tror jag. Jag hoppas inte det blir för tidigt. Jag hade hellre gjort det lite senare. Men jag har läst här på FL om såna som sett hjärtat slå redan så tidigt.
  • Inanna Li

På sätt och vis känns det skönt att komma tidigt för att jag är så orolig men det vore ju hemskt om man inte fick se hjärtat slå bara för att det är för tidigt. också. Om jag får ovisst besked så får jag väl boka en ny tid veckan efter på MVC tänker jag.

Jag har också tarmproblem som lite förstoppning.

• Inanna Li

Jag har molvärk av och till, vita flytningar, uppsvälld mage, ömma bröst och trötthet. Jag känner inte av något direkt illamående.

• Inanna Li

Hej! Jag tar bort mig från gravidlistan då jag har fått MA och ska skrapas nästa vecka. Lycka till alla ni andra med VUL och fortsatta graviditeter Glad!

Lilli77, 3:e IVF (FET), BF 16 juni
    Mumsa73, 3:e FET, BF 19 juni
    Mammiz, 2:a IVF, BF 20 Juni
    Akkie77, 4:e IVF, DET 1 (ÄD) BF 20 juni
    Frida1010: 2:a IVF(icsi) 4:e återföringen. BF 23 juni
    Skruttfia82:  2:a IVF, ET 1, BF 26 juni

• Inanna Li

Tack snälla ni! Jag ska vara sjukskriven ett tag och sen planera för ny IVF så snart mensen kommer igång.

Svar på tråden Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011