Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011
Här tänkte jag att vi som har plussat med hjälp av IVF kan träffas.Bf Juni/ Juli 2011
Här Pratar, drömmer, stöttar vi varandra
Äntligen våran tur!
Välkomna

Hej Alla!
Vill bara meddela mitt plussande idag.Så hoppas på att få va delaktig här ett tag!
Grattis ni som har testat positivt.
Ang. progesteron så kan det i alla fall aldrig skada att ta det fram till vecka 10.
Är på v 4+6 idag. Förmodligen blir det VUL om en och en halv vecka. Jag hoppas så att graviditen håller i sig. Ska bli spännande att se om en eller två har fäst.
blöder och har ont i magen.... ingen bebis för mig
Najje: Nej fy vad tråkigt...kramar
Välkomna alla ni nya i tråden! Hoppas vi får en lång Juni-ista här nu
Jag hoppas också på en lång juni-lista men är såååå nojjig efter två MA´n och nu känner jag ingenting av graviditet trots att det var tydligt på testet igår.
Tidigare graviditeter som båda slutat i MA har jag haft molvärk hela tiden men nu hade jag bara det dagen före BIM och på BIM......
Jag ber till gudarna att det är vår tur denna gång men vi gläds inte en sekund som det är nu.....
Najje vad ledsen jag blir av att läsa sänder över massa kramar till dig.
Hej, jag hoppar gärna in här också. Plussade i fredags, BF 21/6-11. Jag känner INGENTING, har inga symtom alls och även att jag inte hade det förra gången jag var gravid heller så kan jag ändå inte låta bli att nojja..
Hade verkligen inget av de klassiska grav.symtomen sist, så det kan ju mycket väl vara så nu med. Har tid för UL som RMC beställt till v 45, känns som evigheter dit. Ska iof sig på VUL redan imorgon men det pga att jag är överstimulerad så jag går på täta kontroller och än är det ju för tidigt att se nåt.
LindaBell; då bör vi vara helt i fas för jag skulle ha mens i fredags och testade positivt igår.
Eftersom jag kände första två gångerna och det gick åt skogen så hoppas jag att detta betyder att det ska gå bra nu....men nojjar som 17 hela tiden och är inget glad alls tyvärr....
Ser bara SÖS, skrapning och annat framöver mig framöver.
Jag ska ringa IVF-kliniken på tisdag och få tid för VUL.
hej tjejer!hoppar gärna in här!går på akademiska i uppsala och va där i tisdags på rd12 och fick plus!sen testade jag igår och plusset va ännu starkare.har riktiga testdagen imorrn o ska imorrnbitti ringa och boka tid för vul.
har molvärk men oxå starkare mensvärk som kommer ocxh går.bm trodde det berodde på överansträngning i äggstockarna,då de hela tiden rör på sig. jag har ömma bröst,men det kommer och går,vilket skrämmer mig!men kan symptomen avta för att sen komma tillbaka?livrädd för missfall.idag och igår va brösten inte alls lika ömma som tidigare.
gjorde ett färskförsök och 2 frysförsök i våras men det blev minus.nu gjordes andra ivf och det blev plus!
kramkram!