• Mammiztill2

Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011

Här tänkte jag att vi som har plussat med hjälp av IVF kan träffas.

Bf Juni/ Juli 2011

Här Pratar, drömmer, stöttar vi varandra

Äntligen våran tur!

Välkomna {#emotions_dlg.flower}
  • Svar på tråden Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011
  • AKIG
    Mammiztill2 skrev 2010-10-15 22:12:54 följande:
    Får jag fråga vad felet är som gör att ni fått göra Ivf? Pergo time Tog jag 18 st behandlingar, tror de var på dem ja lyckades bli gravid på.
    Inget, men under pergo växte inte mina ägg alls typ.
    Sen har jag en endo cysta..som säkert krånglar, men "felet" är ofrivillig barnlöshet!
  • Mammiztill2

Okej. Tack för ni delar med er

• Mammiztill2

Känner mig konstig, men de måste hänga i hop med graviditeten. . . Akig. När var de du gjorde Et?

• Lilli77

Mammiz, hoppas du mar battre snart!

Nagon mer an jag som fatt 2 embryon tillbaka?

• AKIG
    Mammiztill2 skrev 2010-10-15 22:23:50 följande:
    Känner mig konstig, men de måste hänga i hop med graviditeten. . . Akig. När var de du gjorde Et?
    Hoppas du mår bättre idag!

Jag gjorde ET 29/9 du då?
  • Mammiztill2

AKIG . Har du bf den 19e då? Jag fick tillbaka vårt lilla guldägg den 30e. Jag mår fortfarande små illa till och från. Men lika bra att vänja sig

• Charlotta71

Hej alla vänner!
    Vi har gjort 3 inseminationer+ 8 IVF:er varav den senaste gjorde vi insättning för, för två veckor sedan.

Jag fick  ingen mens igår (får den alltid på dagen) när jag skulle ha den och testade postivit idag med Clearblue gravid/EJ gravid.

Vi har dock svårt att glädjas efter två MA:n de senaste åren och jag känner precis INGENTING. Dvs ingen mensvärk eller molande värk vilket jag haft de andra gångerna.

Någon annan som varit med om att ha olika symptom eller inga alls?

Kram och nu håller vi tummarna för oss!

• Mammiztill2
    Charlotta71 skrev 2010-10-16 15:23:50 följande:
    Hej alla vänner!
    Vi har gjort 3 inseminationer+ 8 IVF:er varav den senaste gjorde vi insättning för, för två veckor sedan.

Jag fick  ingen mens igår (får den alltid på dagen) när jag skulle ha den och testade postivit idag med Clearblue gravid/EJ gravid.

Vi har dock svårt att glädjas efter två MA:n de senaste åren och jag känner precis INGENTING. Dvs ingen mensvärk eller molande värk vilket jag haft de andra gångerna.

Någon annan som varit med om att ha olika symptom eller inga alls?

Kram och nu håller vi tummarna för oss!
    Grattis!
    Välkommen hit

Jag försöker se de som är annorlunda mot de gånger som det inte gått vägen som något positivt.
    Innan blödning/ MF/ X har jag haft en mycket speciell svidande känsla i underlivet som ingen läkare säger sig veta vad de beror på. Nu har jag inte de, och de får jag vara tacksam var timme och dag.

Vissa känner inget i början av sin graviditet,
    medans jag hade svårt att blunda för att jag innan TD kände mig gravid.
    För de symptomen som jag hade har jag haft alla fyra gångerna som jag vart gravid.
    Hur kan exakt kände då jag väntade min dotter minns jag inte i huvudet.
  • AKIG
    Mammiztill2 skrev 2010-10-16 12:42:11 följande:
    AKIG . Har du bf den 19e då? Jag fick tillbaka vårt lilla guldägg den 30e. Jag mår fortfarande små illa till och från. Men lika bra att vänja sig
    Jag vet inte riktigt men runt där iaf tror jag.. Flört
Svar på tråden Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011