-
Meddelande borttaget
-
Svar på tråden vuxen med blöja
-
Hej jag är också sängvätare och läker på dagen.
På dagen har jag Tena Pants Super och natten slip maxi.
När jag flyger och reser så använder jag slip maxi för att inte riskera några olyckor med blöta fläckar på kläder o stolar. -
Även jag hör till läckande gruppen, framförallt på natten.
-
Är van att ha blöja då jag har haft det så länge. Finns inget bättre att ha på sig.
-
Anonym (41 år med blöja) skrev 2012-01-29 20:10:05 följande:Är van att ha blöja då jag har haft det så länge. Finns inget bättre att ha på sig.
Även om jag också har vant mej att ta på någon form av skydd eller blöja när jag är utanför hemmet så kan jag fortfarande tycka att det känns både obekvämt och lite bylsigt. Finns inget skönare än att komma hem och få på sej vanliga underkläder.
Att det skulle vara det bästa att ha på sej håller jag inte med om, däremot är det ju väldigt praktiskt när man ofta läcker
och bra på så sätt.
Men det kanske var så du menade? -
De är praktiskt med blöja fast i vissa lägen så är de obekväma men det är inget jag bryr mig om eller om någon skulle upptäcka mig med det så skiter jag i det.
-
Förstår vad du menar och håller helt med, själv lämnar jag nästan aldrig hemmet utan blöja bara vetskapen att jag har långt till toa kan göra att jag läcker.
Jag tror att även om blöjan kan kännas stor så är det nog ingen som lägger märke till den, hur många går och tittar om andra ev har blöja? skulle nu någon råka göra det så får det väl vara bra med det ingen har någonsin sagt eller frågat om någonting sådant till mej i allafall. -
Har blivit avslöjad av en vän att jag har blöja, skulle aldrig kunna att gå fram till en som har blöja om man skulle upptäcka det. Ända stället som jag inte har blöja är på jobbet.
-
Hur reagerade din vän?Anonym (41 år med blöja) skrev 2012-02-01 18:05:04 följande:Har blivit avslöjad av en vän att jag har blöja, skulle aldrig kunna att gå fram till en som har blöja om man skulle upptäcka det. Ända stället som jag inte har blöja är på jobbet.
-
Blev förvånad men accepterade det när jag sa hur det låg till. Hon vet mera om mig.Anonym (en till) skrev 2012-02-01 20:24:21 följande:Hur reagerade din vän?
-
Det var ju bra.Anonym (41 år med blöja) skrev 2012-02-01 20:44:24 följande:Blev förvånad men accepterade det när jag sa hur det låg till. Hon vet mera om mig.
Hur är det med er andra som använder blöja, hur blir ni bemötta från
personer som står er nära?