-
Meddelande borttaget
-
Svar på tråden vuxen med blöja
-
Han gör ju inte det som tur är, har själv blöja nästan ofta men inte på jobbet.Josefine98 skrev 2013-05-31 12:37:14 följande:
Det händer att jag har det på dagen för att det är skön ibland, men bara när jag är ensam hemma, eller ahh kan va barnvakt men min lillebror är 2 och har blöja själv så han skvallrar ju inte haha.
-
Anonym (41 år med blöja) skrev 2013-05-31 12:39:46 följande:Han gör ju inte det som tur är, har själv blöja nästan ofta men inte på jobbet.
Haha precis :D Nej nu ska jag allt ta på mig bikinin och lägga mig på baksidan med lite icetea och njuta avOch att va ledig från skolan
-
Härligt, själv ska man jobba.Josefine98 skrev 2013-05-31 12:47:19 följande:
Haha precis :D Nej nu ska jag allt ta på mig bikinin och lägga mig på baksidan med lite icetea och njuta avOch att va ledig från skolan
-
Har själv tygblöja med snibb på dagen och Tena Slip som nattblöja
-
Hej själv använder jag både string trosor å blöja å i bland bara blöja
-
Är det inte besvärligt med stringtrosor tillsammans med blöja? De kan ju knappast täcka blöjan på sidorna?
Jag har också blöja men då tillsammans med kallingar eller fixerbyxor utanpå, för att hålla blöjan på plats. -
Hur udda det än låter för vissa så tycker jag det är otroligt sexigt med tjejer som har blöja på sig.
Det är något förbjudet med det, med allt som har med urin att göra egentligen som gör det så upphetsande med wetsex! -
Tycker också det är sexigt när dom har det, men det har inget med urin eller något sånt att göra.Anonym (Udda) skrev 2019-06-23 02:38:27 följande:
Hur udda det än låter för vissa så tycker jag det är otroligt sexigt med tjejer som har blöja på sig.
Det är något förbjudet med det, med allt som har med urin att göra egentligen som gör det så upphetsande med wetsex!
-
Ursäkta?
-
Inte normalt.Anonym (DL) skrev 2019-06-23 11:54:57 följande:
Tycker också det är sexigt när dom har det, men det har inget med urin eller något sånt att göra.