• 1 Tea

plus efter ivf

Grav.testet visade ett PLUS på ruvardag 14! Det känns overkligt och jag vågar inte tro att det är sant. Om 2 och en halv vecka är det dags för ultraljud. Jag hoppas verkligen att det finns ett (eller två) hjärta som slår då.

Finns det några andra där ute som just fått ett PLUS efter IVF? 

• Svar på tråden plus efter ivf
  • pinkiepie

hallå å grattis td till +ett.....

själv plussa jag svakt på ruvardag 9 å plussen blir bara starkare å starkare..

är så glad å hoppas detta pyre får vara kvar i 9 mån denna gång...

• Mammiztill2

Grattis pinkiepie vad roligt att se ditt nick igen

• pinkiepie
    Mammiztill2 skrev 2011-06-07 07:47:24 följande:
    Grattis pinkiepie vad roligt att se ditt nick igen
    tack grattis själv till sonen...
  • Mammiztill2
    pinkiepie skrev 2011-06-07 07:51:37 följande:
    tack grattis själv till sonen...
    Tack!  När har du BF?!
  • Myggan01

mitt första ivf försök, jag börja "dum" testa på ruvdag 5 och fram, ruvdag 8 började streck synas. Fantastiskt!! Bf 20 dec är i v 13

• Mammiztill2

Jag började också testa så tidigt

• pinkiepie
    Mammiztill2 skrev 2011-06-07 10:12:30 följande:
    Tack!  När har du BF?!
    enligt fl har jag den 12feb så det är ett par månader kvar :)
  • Mammiztill2
    pinkiepie skrev 2011-06-08 21:27:00 följande:
    enligt fl har jag den 12feb så det är ett par månader kvar :)
    Ett tu tre är sommaren över och julen står vid vår dörr... Hoppas tiden kommer att gå fort fram för dig!
  • pruttan

Grattis!!! Jag är själv på ruvardag 14 eller 15, beror på hur man räknar. Vaknade 05.30, gick upp och testade.. Fick ett klart och tydligt + Kan inte fatta det :) hela handen darrar nu när jag skriver :) Hoppas allt går bra för oss!! Tjohooooo

• pinkiepie

dum som man är testa man igen gubbens tjat efter som han inte fattar att man har plussat. när jag testa i går blev mitt sträck på stickan svagt jag som haft så starkt så nu fattar jag ingen å blev väldigt orolig så nu är man inte på topp kan jag säga vet inte vad de kan betyda

• jazmine25

Jag testade precis pluss på RD 15 och jag är så glad. Vågar knappt tro att det är sant. Vet nu hur man räknar BF. om jag räknar från senaste mensen så är jag i v4+2 idag. När började ni må illa?

• Mammiztill2
    pinkiepie skrev 2011-06-11 10:50:10 följande:
    dum som man är testa man igen gubbens tjat efter som han inte fattar att man har plussat. när jag testa i går blev mitt sträck på stickan svagt jag som haft så starkt så nu fattar jag ingen å blev väldigt orolig så nu är man inte på topp kan jag säga vet inte vad de kan betyda
    Hur har det gått vännen?!
    jazmine25 skrev 2011-06-18 17:55:27 följande:
    Jag testade precis pluss på RD 15 och jag är så glad. Vågar knappt tro att det är sant. Vet nu hur man räknar BF. om jag räknar från senaste mensen så är jag i v4+2 idag. När började ni må illa?
    GRATTIS till plusset
  • pinkiepie

blev inge starkare pluss bara svagare å sen har jag haft en blödning så nu ska jag njuta av sommaren å så kör vi igen i höst

• jazmine25

Idag har jag fått tid på MVC för hälsobesök redan den 26/6 och sen inskrivning den 16/8 vilket är min och min makes bröllopsdag. Det känns bra att vara igång nu men samtidigt läskigt då jag fortfarande inte vågar tro att det är sant

Svar på tråden plus efter ivf