Inlägg från: Bjornis |Visa alla inlägg
  • Bjornis

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Kärt barn har många namn skrev 2011-12-29 08:46:06 följande:
    STORT GRATTIS till alla plus!!!
    Fantastiskt!

En fråga: Igår hade jag 35,8 o idag 36,4. Även stegring på äl test o så gott som positivt på de. När ritar ff ut det röda krysset?

Bjornis: Då är vi synkade

Jag leker alltid lite innan jag fått mitt kryss. Testa skriv in några liknande tempar (36,4 alltså) de nästkommande dagarna så kan du se krysset iaf. Tycker alltid det känns bra. Hehe.

Ja, väldigt synkade! Nu jäklar!  
  • Bjornis
    Kärt barn har många namn skrev 2011-12-29 12:42:14 följande:
    Ah, tack Kramlo! Inte lätt detta med allt nytt .

En till fråga : kör ni vip? Om inte försvinner allt då när det bryts eftersom man fick vip gratis nu i början? Sparar ni ner?

Jag har vip nu men hade inte haft det på ett år nu men allt finns kvar från förr! Jag vet inte om det försvinner om man inte loggar inte på JÄTTELÄNGE (för mig har det kansek gått som längst 5-6 månader).
  • Bjornis
    Den lilla M skrev 2011-12-29 20:32:33 följande:
    jag är på äl+9 (bim-6).. är 99.9% säker på att det inte blev något den här gången tyvärr..

Men din kurva är ju helt galen! Haha. Från 36,2 i snitt till typ 37,2 efter äl?! Missade ni att sexa iom att du är så säker?
  • Bjornis
    Lilla M: Men då är det inte helt omöjligt. Jag håller tummarna för en liten pigg tjejspermie.

Gott nytt år på er och nu hoppas vi på 2012 som plusens och bebisarnas år!    

• Bjornis
    Kärt barn har många namn skrev 2012-01-01 13:25:56 följande:
    Hej tjejer! Hoppas ni hade en bra kväll igår!

En fråga: Nu har den ritat ut ett rött kryss, men av dagarna innan äl ligger några ovan linjen. Hade inte så förra månaden. Bra eller illa?

Men du, kan inte du lägga med din kurva så man kan spana?
  • Bjornis
    Kinderägg skrev 2011-12-30 19:15:35 följande:

Vi båda ska fylla 37 år så det känns som att vi har tiden emot oss, vi vill helst inte ha allt för långt mellan barnen heller så man måste börja om från början så att säga. Egentligen hade vi en deadline för ett år sedan men då bestämde vi oss för att fortsätta försöka.
    Jobbigt men hoppas ni kommer fram till nåt! Såg att du spottat idag. Måste ju inte vara dåligt iofs. Kurvan i sig är ju väldigt "fin"!

Bengalen: Även din kurva ser ju bra ut denna månaden!!
    Och sä även din lilla M! Testat nåt??    

• Bjornis
    Den lilla M skrev 2012-01-01 19:55:06 följande:
    Bjornis: nej den här månaden vill jag inte slösa på test om mensen inte är sen.. min man har inte det bästa spermie värdet så vi vet att vi måste pricka för att lyckas.. tyvärr!!

Ah. OK men då inväntar vi 5:e januari och hoppas inte mensen har kommit då!!
  • Bjornis

Lilla M: Oj så spännande din kurva är. Testar du imorn eller på torsdag??

Min lilla kille är ant på g att bli sjuk eller så är det tänder som spökar för några nätter nu har han vaknar och varit ledsen och kommit in till oss och legat och gnällt och sparkat så jag har sovit uruselt vilket visar sig med en studsig temp för min del. :-/ Jaja, jag vet ju att jag haft äl och nu tar jag ju progesteron så det kvittar väl eg...
    Har inga gravtest hemma tack och lov annars hade jag nog testat redan. Ska ev beställa så jag får hem till fredag men vi har det lite tajt i budgeten denna månaden... Jaja, ska till gyn på tisdag också...  

• Bjornis
    Kärt barn har många namn skrev 2012-01-03 18:55:37 följande:
    Åh, mkt spännande på flera håll! Håller tummarna!

Telgebo: är så nu så jag vet inte hur den såg ut förut. Jag för in via mobilen o då trycket jag bara på todays data o skriver in allt. Vet inte om det var till så mkt hjälp..

En fråga: min temp rasa från 36,5 till 36 idag, dpo 6. Kan den rasa så bara eller är det något positivt? Tänkte på impdipp... Spännande att se hur det är imorgon bitti.

Jag vet, jag måste fixa via datorn så ni kan kolla min chart. Får se jag hamnar där ikväll eller imorgon.

Ja, det är ju många vars temp droppar ner under coverlinen under lutealfasen och håller tummarna för en imp dipp för dig!! Ibland händer det ändå alltså utan att det är en imp dipp. 

Telgebo: Är det satsning på en till knodd? 
    Klicka på dagens datum i själva kurvan (alt i kalendern ovanför) så får du upp där du lägger in tempen.
Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*