Inlägg från: Bjornis |Visa alla inlägg
  • Bjornis

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

MiAmore skrev 2010-12-14 17:40:59 följande:
    Nej att gå ut när man är höggravid och det är sådant här väder är inte speciellt roligt *ler* Har ni nära till förlossningen?
    Om det är i rusningstrafik så kanske 20-30 min. Mitt i natten - kanske 5. Så kommer värkarna tätt runt 17-tiden så kniper jag lätt en timma extra. haha.
  • Bjornis
    MiAmore skrev 2010-12-14 17:51:30 följande:
    Låter ju som rätt ok avstånd faktiskt Vi har nog ungefär lika långt (ca 2,5 mil)
    Absolut! Så blir det när man bor mitt i stan.
    Nu skickade jag med paketet med maken ut så nu ska det väl komma fram denna veckan. Får hoppas de inte fryser i kylan insåg jag nu. Men förhoppningsvis kommer de med postgubbarna ikväll!
  • Bjornis
    MiAmore skrev 2010-12-15 19:41:49 följande:
    Tack vare dig Bjornis känner jag mig positiv och peppad inför nästa försök. Jag blev gravid den månaden jag åt Glandin när vi försökte med sonen. Jag provade Glandin för ett par-tre månader sedan, men dem var utgågna, så jag hoppas att det var därför det inte tog sig då, och känner mig hoppfull inför ett nytt försök med Glandin som inte "gått ut". *ler*
    Va bra. Då hoppas vi de kommer i posten imorn!

Flake: Blä.
    Jag kan tipsa om pre-seed, det är ju ett spremievänligt glidmedel som numera finns på tub har jag sett:
    http://www.billiga-tester.se/pre_seed_multi_use_tub-p-127.html
    Jag har ju två tidiga mf och ett ma innan denna graviditeten och de ggrna har jag använt pre-seed. Har jag inte plussat har jag inte använt det. Kan ju va så enkelt som att man är lite för "sur" eller nåt där nere. Inte kul att tänka men skit samma. Haha. Det kan va värt ett försök! Det är f.ö. ett riktigt bra glidmedel något vi ändå behövde efter att ha tvångssexat i ett år!
  • Bjornis
    MiAmore skrev 2010-12-16 15:14:03 följande:
    Ingen Glandin med posten idag.. *snyft* Hoppas dem kommer imorgon, är så peppad att ge Glandin ett försök igen
    Va dåligt. Kanske är mkt post i dessa tider. Men imorn måste de ju bara komma! Kan ju varit det att postlädan var tömd när maken lämnade de där. Den var precis vid 18.
  • Bjornis
    Bulla skrev 2010-12-20 16:16:38 följande:
    www.fertilityfriend.com/home/f1654

Jag funderar över min kurva, idag har jag blivit svullen och fått ägglossningsflytningar igen, det är så tröttsamt, som om jag ska ha ägglossning i dagarna. Jag som önskade att jag skulle få mens ( vara gravid ) Vad tror ni?
    Det var en lurig kurva du... Så himla jämn. Känns inte spontant som att du haft äl än. Om man jmf med din förra kurva som tydligt visar på äl. Har du tagit nåt gravtest "bara för att"?

Har du tempat länge och har nån annan kurva som betett sig liknande?
  • Bjornis
    MiAmore skrev 2010-12-21 00:02:10 följande:
    Tack, gör gärna det o säg vad du tror

Bjornis: När du åt Glandin, kände du av något "konstigt" då? Jag har haft ont vid äggstockarna/livmodern enda sedan jag började med dem. Inte konstant och inte jätteont, men det värker till rätt bra i mellanåt
    Minns mest att jag inte märkte nåt alls och då la ner. Haha. Låter ju bra om du känner nåt iaf! hehe.
  • Bjornis
    MiAmore skrev 2010-12-24 10:54:53 följande:
    Vet ni vad tjejor? Jag fick pos utslag på äl-testet idag på självaste julafton! Det måste väl ändå betyda något?
    Det hoppas vi på. Jäklar va tidig äl det blev. Kul!!
  • Bjornis
    MiAmore skrev 2010-12-26 14:18:09 följande:
    Undrar hur det gått för Bjornis? Hon hade ju bf igår?
    Äh! Här händer det inte nåt. BF enligt FF var ju igår och BF enligt RUL den 22:a. Tror dock FF stämmer bäst. Lite av slemmisen har börjat lossna (woho nåt iaf) och jag har lite fler sd än vanligt men inget som gör ont eller nåt. Tror det kommer dröja några dar till men förhoppningsvis inte 15 dar! haha.
  • Bjornis
    MiAmore skrev 2010-12-26 14:45:57 följande:
    Den trivs visst bra i magen då Men nu kan den ju lika bra stanna i magen till den 1/1 åtminstone
    Ja, men jag har ändå en känsla att han kommer komma innan det. Det vore lite typiskt liksom. Men å andra siden trodde jag att han skulle komma på julafton och det gjorde han ju inte så...
  • Bjornis
    Georgie: Å!! Håller tummarna stenhårt. Grattis! Nu jäklar ska det gå vägen!
Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*