Inlägg från: Bjornis |Visa alla inlägg
  • Bjornis

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Cinderella: Jag tror att det kan vara positivt att vara sjuk. Eller ja det lät ju dumt men kroppen är ju utrustad så att den inte gillar spermierna utan helst vill ta död på dem och är man lite sjuk så har ju kroppen fullt upp med att ta hand om en ev influensa! Så sexa på om du orkar!!

Kärtbarn: Hur såg äl-testet ut idag? testar du med stickor? Tänkte om det iaf börjar bli starkare??  

Jag är på 4 DPO. Knasigt va fort allt gå numera när jag inte har tid att älta allt iom en liten en. sen komemr jag ju vilja testa imorn helst men ska hålla mig till 10 DPO hade jag tänkt!  
  • Bjornis

Ja precis. Vetenskapens värld var det jag såg på. Mkt bra program. Borde ju finnas på play. Yey Kärt barn! Hurra för äl! Jag hade ashög temp i morse. Måste sovit knasigt. Hade 36,9 så skrev in 36,7. Iofs hade jag knappt sovit då jag skulle stiga upp 05.10 för å åka t jobbet och ungen sov så fantastiskt dåligt att de få timmarna jag sov blev helt upphackade... jaja eg spelar ju inte tempen så stor roll just nu ändå. Jag tar ju progesteron så kommer inte få mens förrän jag slutar med dem...

• Bjornis

Cinderella: OJ jäklar va hög temp du har! Feber? Jo, det är nog som du skriver. Har du testat lägg in höga tempar imorn och övermorn också? Då kommer du säkert få ett streckat kryss iaf.

• Bjornis

Oj va konstigt! Kanske krävs det ännu fler dagar?! Eller typ HSO på "tappen".
    Hoppas på en "vettigare" temp imorn då. Frisk nu? 

• Bjornis

Pillan2012: Har du inten kurva vi kan titta på? Så mkt lättare att skaffa sig en uppfattning då! Välkommen hit!

Kärt barn: Kollade din chart igår som gav mig lite huvudbry också men håller med du och jag och vi4. Tror nog äl kommer sättas ut på cd 18 eller 19. Spännande fortsättning. Och i övrigt så har jag precis som du en unge som vaknar typ 1-3 timmar innan min tempning och jag tempar både då och när vi stiger upp mellan 6.45 och 7.30 så det blir säkert inte jättebra men ändå tydligt mellan före och efter äl iaf...  

• Bjornis

Hoppsan...! Förvånad 
    Måste återigen prisa Pre-seed. Det är det ENDA som funkar för oss. Förrförra månade prickade vi ju äl klockrent - nada. Denna månaden prickade vi OK men använda pre-seed och vips. Så har det varit varje gång jag plussat. Nu hoppas jag det håller i sig. Har ju inte jättebra erfarenheter i bagaget... Men glad är jag ändå!

• Bjornis

Tack allihopa och tack för era tummar!! Tallbarr: vad är bf för dig? Början av nov?

• Bjornis

Kärt barn: alltså jag skulle nog gissa på att ff satt ut äl fel i och med din äl-värk å positiva test på söndagen. FF kan faktiskt sätta ut fel!

• Bjornis
    Tallbarr12 skrev 2012-02-29 21:34:11 följande:

30 oktober enligt ÄL-dagen. Vad har du för BF?

12 november! Det stämde jättebra med sonen. Fick enligt ff 25 december och enligt rul 22 december. Han kom 28 december.
  • Bjornis

GRATTIS Lövfallet!!!

Och Pillan: Hurra för kryss!

Ego: Imorse när jag var på toa så fick jag lite lite rosa på pappret. Liksom lite slöjor. Det hände ett par ggr till men inte nåt mer sen dess. Jag hoppas på nidationsblödning men det har jag inte haft förut och jag har aldrig haft spottings när jag tagit progesteron så känns lite sisådär. Har huvudvärk också och det har jag dåliga erfarenheter från ma:t men samtidigt så är det nog en del hormoner i omlopp just nu med tanke på hur starkt mitt plus varit igår och idag (så tidigt menar jag).
    bara hålla tummarna och vänta! 

Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*