Inlägg från: telgebo |Visa alla inlägg
  • telgebo

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

MissBoring skrev 2012-08-11 13:48:45 följande:

Jag har också haft det så nån gång förr, dock innan jag började tempa så där kan jag inte hjälpa dig hur du ska fylla i... Men spottings kanske alla fall då det inte är rött!? Men ang det andra så gick det iaf över för mig på ett par dagar till rött.

Vet du vad det berodde på?

Jag blöder ju så rikligt känner hur det väller fram när jag hostar, hur det rinner ut när jag sitter på toa.
    Men det är som sagt svart och ingen spottings.
    Är faktiskt orolig så efter detta tar slut blir det gyn för mig.
    Min lycka Alice född den 14 okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • telgebo
    MissBoring skrev 2012-08-11 13:56:04 följande:
    Jag förstår det inte är spotting! Det va bara ett förslag till FF!!
    Det gick ju över så jag kontaktade aldrig nån gyn. Nästa mens va som vanligt.

Jag har ju haft en anovulatorisk cykel som så många ggr förr men då har ändå mensen vart normal som den brukar vara för mid och absolut inte nästan svart i färgen.
    Det började även så igår men jag lät den nya kurvan börja from idag eftersom mängden är mens men färgen är helt uppåt väggarna fel.
    Jag begriper mig inte på detta, även om det väller fram så är det svart.
    Nån annan som har nån teori vad sjutton vad som händer?

jag vett till 100% att jag inte fått MF eller så för jag har inte tatt nån chans till graviditet under den förra cykeln.

Ska ringa och boka tid hos gyn så fort detta är slut.
  • telgebo

Vad trött jag blir. inne på planerar barn på grav test diskuteras just nu på analys av svaga grav test om temp metoden verkligen fungerar, kan ni snälla som tempar lämna en kommentar om det så dom som kritiserar mig får svar på tal att det visst fungerar.

• telgebo
    mylady skrev 2012-08-11 15:11:40 följande:

Ny här.
    Har lagt till mig på Chart sidan.

har en fråga
    www.fertilityfriend.com/home/3e3271
    min chart

men undrar när jag egentligen haft min ÄL
    enligt FF så är det när jag hade en liten dip den 2a aug. hade ju en sån liten dip någon dag innan också
    men hade sjukt ont den 4e aug. ÄL smärtor tippar jag.

så jag undrar när jag haft ÄL egentligen. 
    vad kan smärtan varit?   

Välkommen!

Svarade dig i den andra temptråden på det, men kan ta det här också. Enl vad jag kan utläsa av din kurva så skedde ÄL troligen den 2 augusti, man kan ha värk efter ÄL också. Dina grönmarkerade rutor så kan du se din fertila period och den 2 aug var den sista och då hade du lägst temp som betyder att ÄL sker om jag tolkat det rätt. Dock så är din coverline streckad och det betyder att FF är osäker på ÄL dag antagligen för att det saknar mer info från dig om CM och CP.
  • telgebo

Någon som kan ta en titt på min kurva för nu måste jag komma ner på jorden och verkligheten. Låg temp dpo 10 imp dipp i min värld och högre temp dagen efter får mig att tro för mycket trots att det borde vara helt osannolikt.

• telgebo

Kan inte länka från mobilen men kurvan min finns i chart och bim listan.

• telgebo

Jag sov minst 3 Tim som man ska den natten då jag fick min dipp på dpo 10.
    Idag är tempen på 37.0 precis som igår. Men det känns som att mensen ska komma har som mens värk då och då och alla andra typiska tecken som jag brukar ha före mens.

Tack för välkomnadet.

• telgebo

37,1 idag. Vet inte när jag ska testa är imorgon på dpo 14 men vill och vågar inte testa för tidigt så jag väntar. Enligt ff har jag bim först på torsdag uträknat på den längsta l fasen men enl appen på tisdag och enl mig närsom. Brukar inte ha såhär hög temp när jag inte är gravid så nu fattar jag inte om kroppen bara luras med mig.

• telgebo

Vårdnaden om mitt barn har jag sedan vill jag inte att sånt ska outa här i tråden utan jag frågade om er åsikt om min kurva.

Håller med dig saga min kurva brukar inte se ut såhär annat än då jag varit gravid. Är bara rädd att kroppen lurar mig för det känns som det rinner till då och då och som att mensen är i faggorna

Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*