Inlägg från: telgebo |Visa alla inlägg
  • telgebo

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Saga09 skrev 2012-08-08 09:09:17 följande:
    Ja jättekonstigt... har tittat på mina andra kurvor och nej... det stämmer inte...

Vad stämmer inte?

Funderar som nån annan skrev om det kan vara tidigt MF eller nåt.
    Min lycka Alice född den 14 okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • telgebo
    Saga09 skrev 2012-08-08 10:01:18 följande:
    Nej jag tänker bara på hur tempen har legat mot hur den ligger nu... alltid när mensen har kommit så har jag legat kring 36.4 ungefär.. att ha 36.8 som jag har nu är för mig väldigt högt... innan jag började testa såhär så kollade jag när jag typ var fullt frisk och min normaltemp ligger på 36.3

Du ska inte testa då?
  • telgebo

Saga: Blöder du fortfarande?

• telgebo

Saga: Ge inte upp, det kommer ta sig det är min dotter ett levande exempel på.

• telgebo
    Pärsikan skrev 2012-08-08 11:11:07 följande:
    Hej!
    Nu hittade jag er.. ja tempar också och hoppar in här. 

Välkommen hit!

Saga: Gud vad trist när det verkade så lovande.
  • telgebo
    Saga09 skrev 2012-08-08 11:47:06 följande:
    Ja det här lärde mig att även om det ser bra ut så behöver det inte alls stämma... äsch.. tycker bara det är lite extra jobbigt eftersom jag dessutom verkar ha en benägenhet att få spökstreck på graviditetstester med oavsett vilket märke jag använder.. tänkte att tempen kunde man iallafall lita på men det verkar inte så heller...

jaja inte mycket man kan göra..

Har tyvärr samma erfarenhet som dig och haft det många ggr. Vet inte om jag fick mf alla dom ggr jag hade så tror det iaf i januari 2010 för då hade jag världens konstigaste mens nånsin.
  • telgebo
    Saga09 skrev 2012-08-08 11:54:00 följande:
    Vad kan det bero på? Har du nån aning? Det driver mig till vansinne... vet helt ärligt inte vilket märke jag kan lita på längre för alla har gett spök nån gång... jag får väl bara vänta nästa gång tills jag passerat BIM med råge innan jag testar.... om den dagen skulle komma... Flört

Jag vet inte vad det kan tänkas bero på i ditt fall, men jag tror för mig att det kan bero på att slemhinnan har nåt defekt eller att celldelningen går fel tidigt, jag är rätt säker att jag fick missfall där i januari med tanke på hur jag hade och blödningen så kom som en mens först på rätt dag sas men väldigt väldigt ont och en störtflod av blod. Dagen efter och yterligare en dag knappt något alls. På dag 4 så hade jag ingenting och så vid kl 14 från ingenstans åså forsade det blod som blev mörkare hela tiden och så klumpar i risgrynsstorlek och helt plötsligt från ingenstans så upphörde blödningen helt efter 5 tim. Aldrig nånsin vart med om detta hos mig själv förr. Jag hade innan detta testat både pos med ett konstigt plus på CB och negativt med CB och CB digital.

Jag har bara positiva erfarenheter av CB digital, det är enda test som stämt för mig.
  • telgebo
    Du och Jag ver2 skrev 2012-08-08 16:25:48 följande:
    Missade visst en hel sida! Tror inte testen var fel på, utan de är ju väldigt känsliga, men när det är lika svaga streck i några dagar så är det troligtvis mf det handlar om. Har haft testlagrets många gånger, men har fått helt blanka då inte kurvan visat på nå annat, men jättesvaga streck å då har det gått åt skogen. De gånger jag blivit gravid med tjejerna så har det ökat ganska fort på strecken. Men jag lovar, jag grep efter varje halmstrå då det visade svaaaga streck - visade även så på andra sorter. Vet inte med hur många tusenlappar (!!) jag sponsrat äl och grav. Test försäljarna!
    Jo försäljarna har jag också försörjt med alla jädra test jag tatt.Pinsamt att erkänna vilka summor jag lagt ner på det.
  • telgebo
    Saga09 skrev 2012-08-08 20:29:57 följande:
    Håller med - mkt pengar har det (tyvärr) gått på dessa tester... inte konstigt när man får streck man inte borde ha.. negativa test birde tusan vara totalt blanka - men så är det ju inte.... Blöder rätt bra nu men smärtan är okej. Fick mf i min första graviditet med ( i vecka 9) och då blödde jag i 2 månader nästan och hade så ont att jag fick sjukskriva mig en vecka för jag inte fungerade.. det var verkligen det värsta jag varit med om 

Ja, såna stickor undviker jag för jag fått spökstreck så många ggr på dom. Köper alltid CB istället.

Fick tom streck på sticka samma dag jag hade BIM en gång av alla en månad då jag visste att jag inte kunde vara gravid men ville testa ändå och tro på fan men visst jag jag ett streck minsann och då visste jag att jag varken haft ÄL eller sex...mensen kom några timmar senare.

Nä grav stickor har jag bojkottat, kan testa med ett sånt om jag fått plus på CB men jag är lite rädd för att förra gången jag testat med sånt så fick jag svagare när jag var långt över BIM och då fattade jag att nåt var fel men BM viftade bort min oro och sa positivt är positivt, men tyvärr hade jag rätt för 10 dagar efter det var MA ett faktum, bebis död i v.4-5 och det upptäckte i v.7+1 så när jag var på hälsosamtal och gjorde den där stickan som BM sa var så positiv så så var bebisen redan död.
  • telgebo

MiaPia: Det redigerade ser ju lovande ut.

Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*