Saga09 skrev 2012-08-08 20:29:57 följande:
Håller med - mkt pengar har det (tyvärr) gått på dessa tester... inte konstigt när man får streck man inte borde ha.. negativa test birde tusan vara totalt blanka - men så är det ju inte.... Blöder rätt bra nu men smärtan är okej. Fick mf i min första graviditet med ( i vecka 9) och då blödde jag i 2 månader nästan och hade så ont att jag fick sjukskriva mig en vecka för jag inte fungerade.. det var verkligen det värsta jag varit med om
Ja, såna stickor undviker jag för jag fått spökstreck så många ggr på dom. Köper alltid CB istället.
Fick tom streck på sticka samma dag jag hade BIM en gång av alla en månad då jag visste att jag inte kunde vara gravid men ville testa ändå och tro på fan men visst jag jag ett streck minsann och då visste jag att jag varken haft ÄL eller sex...mensen kom några timmar senare.
Nä grav stickor har jag bojkottat, kan testa med ett sånt om jag fått plus på CB men jag är lite rädd för att förra gången jag testat med sånt så fick jag svagare när jag var långt över BIM och då fattade jag att nåt var fel men BM viftade bort min oro och sa positivt är positivt, men tyvärr hade jag rätt för 10 dagar efter det var MA ett faktum, bebis död i v.4-5 och det upptäckte i v.7+1 så när jag var på hälsosamtal och gjorde den där stickan som BM sa var så positiv så så var bebisen redan död.