*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*
Kanske får imorgon lördag.
Här är mensen 2 dagar över, blir galen. vaknade med huvudvärk idag.
Sedan så är det mycket yttre faktorer som påverkar tempen också skall tilläggas, finns en massa saker som påverkar som vi kanske inte ens tror.
Jag vet att min temp blev konstig så när vi gick från sommartid till vintertid tex och även dagen efter jag tränat dagen innan eller sovit dåligt under natten.
Tom när jag inte sover i min egna säng hemma så påverkar min temp. Det är svårt att tro att den påverkas av så lite saker eller förändringar.
Åhh är så nyfiken på ditt test capiche så vakna nu ha ha
MiaPia: Jag sett ett + tydligt på ditt CB.
Capiche: Nää fy vad trist men TL ger jag inte mycket för, jag har alltid använt CB.
Ego: VAD håller kroppen på med, blöder så segt men bara brun men ändå såpass att jag ser det som mens. Vad fan blöder jag brunt förr? Det är inga spottings utan precis som en normal mängd mens men det rinner inte utan är mer kladdigt och beter sig helt annorlunda än vad det brukar.
Jag har haft ÄL fria cykler förr men då har mensen ändå inte betett sig såhär-
Hur ska nu göra, detta är ju knappast mens dag 1 fast det är det för mens dag 1 ska ju vara den dagen med rött flöde och mitt är ju brunt. Hjälp mig
Vi 4: Det började igår och var lika svart brunt som idag. Jag blöder alltid rött och ordentligt dag 2 på mensen så jag fattar ingenting vad kroppen pysslar med och det blöder inte på samma sätt. Det är mycket men nästan svart i färgen.
Vet inte vad jag skall fylla i i min kurva och jag ska börja på en ny kurva då det inte är rött flöde/blod.
MiaPia: Jag tycker du skall testa med ett digitalt CB idag för att få klarhet.
Hjälp mig vad jag ska fylla i idag på kurvan. Jag blöder rikligt fast svart det är ju ingen mens ju. Hur sjutton kan det vara svart?