Inlägg från: telgebo |Visa alla inlägg
  • telgebo

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Bjornis skrev 2012-08-06 20:31:34 följande:
    Kolla inte tappen. För mig har den varit olika vid alla plus jag fått. Med Sixten var den jättelåg och hård från typ 4-5 dar efter äl och med mitt ma nu i april var den så som det "ska" vara enligt så många... Så det är nog inte så tillförlitligt alla ggr.

Har det stämt vid ÄL då Björnis?
    Min lycka Alice född den 14 okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • telgebo

Men är det inte bra att ha koll på tappen fram till ÄL ens? Det trodde jag.

• telgebo

Usch vad less jag blev av det som ståd i progester all tråden, vad folk ska lägga sig i.

Ja ja mens väntas imorgon, ska bli skönt och börja på ny kurva för att ens se om kroppen kommit igång, den har ju visat prov på denna omgång att den inte gjort det, nu har jag samma mes temp i flera dagar på 36,6.

Saga: Hur har det gått för dig? testat nåt idag? Blödit nåt mer?

• telgebo
    Saga09 skrev 2012-08-07 16:40:02 följande:
    telgebo: inga mer blödningar... det var en som var över på typ 2 minuter eller nåt... mår sjukt illa och är yr i huvudet men ingen mens och det känns inte som om den skulle komma heller... har haft som mensvärk men det har inte alls varit på samma sätt som det normalt är innan mensen kommer...

Tagit nåt test då? Låter ju verkligen som du vore gravid.
  • telgebo
    Saga09 skrev 2012-08-07 17:57:02 följande:
    telgebo: nej inga fler tester. Kom på att med dottern plusade jag svagt på ÄL+15 så jag tänkte vänta ut torsdag som är just +15.... såvida inte mensen hinner före dvs...

Men har du inga som helst symtom? Oj ska du vänta så länge som tills på torsdag?
    men håll med om att det är skumt detta, du har haft ÄL, du har inte fått mens utam bara en liten blödning då du förväntade dig få mens...det måste ju bara betyda en sak att du är gravid. Har du inga fler test hemma? Vad säger din man? vet han nåt?
  • telgebo

Funderar på att ta ett break ett tag från FL ett tag, är så ledsen nu.

• telgebo

Vad är det med FF idag? Fyllde i gårdagen temp för igår och dagens men det syns inte på kurvan. Vad fan händer?

• telgebo
    MissBoring skrev 2012-08-08 08:24:51 följande:
    då får man gå ur och in ett par gånger så brukar det läggas till sen!

Kan va skönt med en paus från FL, särskilt om man inte mår bra så det tror jag du gör rätt i isf.
    Bara tänka på sig själv och inte låta FL ta tiden :) Lycka till.
    ok skumt att FF kan vara så knäppt ok får testa det då.

Saga: När tänkte du ta nästa test?
  • telgebo

Nu var det visst som det ska när jag skulle göra ett nytt försök. Vad konstigt men bra att det rättade till sig.

Tycker min mens kan komma nu, enligt min app så väntar jag den idag. Har sådan mensvärk så den verkar vara på gång men kom då.

• telgebo

Saga: Gud vad konstigt.

Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*