• Vi 5

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Fru Höst jag tycker att det ser lovande ut! Om du står ut att vänta kan du testa 18 dpo, då ska väl även de flesta med lite lägre hormonhalter få utslag på vanligt test med morgonurin. Annars -gör det imorgon bitti   Jag kan inte det där med ältest vid grav, men jag tror jag har hört att det inte funkar för alla...

Telgebo, jag har också sådana "flärpar" som en liten utbuktande "linje" på varje sida, jag har faktiskt inte tänkt på dem förrän alldeles nyligen då jag råkade bita mig där Ska undersöka om den ändrar sig under cykeln

• Vi 5

MiAmore, så tråkigt! Stor kram till dig!

FruHöst, ja usch vad jobbigt att bara vänta...Jag tänkte på att själva kurvan ser fin ut, men håller med om att det är konstigt med alla negativa test (fick för mig att det var ett par dagar sedan du testade senast med grav.test och tänkte att det kanske ändå var för tidigt...)

Trassel, nej jag har ingen aning eg. men att jag tänkt så mkt på det beror på att ett par dagar efter att jag hade sett samma sak i förra cykeln så ringde en vän som gjort IVF och sa att hon var säker på att hennes ivf hade misslyckats för att hon "hade sett att ägget hade trillat ut" ett par dagar efter insättningen och hon beskrev precis samma som jag tyckte att jag hade sett. Så nu när det kom igen började jag verkligen fundera på OM det är möjligt att det skulle kunna ske och om man i så fall skulle kunna se det. Det kan ju förstås lika gärna vara vanligt sekret, men jag började kolla lite nogrannare efter den incidenten och har inte sett liknande på hela cykeln förrän nu.

• Vi 5

kramlo, jag kryssar inte i den om jag inte sovit mindre än 2-3 h på hela natten, annars kulle jag få fylla iden hela tiden eftersom min son vaknar rätt ofta så jag är inne minst ett pr gånger per natt i hans rum och jag har dessutom nästan varje morgon lyft över honom till vår säng vid 4-5 tiden (och jag tempar kl 6).

AnnJan, låter som en bra plan!!!

Telgebo, nej jag såg inte programmet för jag jobbade,men hoppas att det går någon repris.

ska kika på era kurvor lite...

• Vi 5

Bubblamaj, inte långt kvar nu Tror du att äl eg var dag 13? med tanke på ditt test?

Ceke, trist med nedgång idag! Varför är dina prickar fyrkantiga?

Fru Höst, tror du att äl kan ha varit senare? Det ser ju inte klockrent ut...

Trassel, nu har du haft ditt kryss ett tag, Kanske kan sätta in dig på BIM-listan, det är så få där

AnnJan, snyggt att sluta med en höjning också!

Telgebo, fina tempar hos dig med!

Kramlo, svårtolkad kurva, kroppenh ar kanske inte kommit igång än...

in the making, låter härligt att åka iväg på resa och att få planera redan nu.

• Vi 5

ceke, kram, det ser ju ut som att det tyvärr är på ingång, Hoppas att det blir ett bra besök på fredag! 

Kramlo, jag tror att du har fattat rätt, och om man vill följa det strikt ska man nog fylla iden om man varit uppe och kissat tex, men jag tror inte att de menar att det är nödvändigt om man vaknar till och tittar på kl.  Men jag tänker för mig egen del att det är så trist att få vita prickar hela tiden  

• Vi 5

FruHöst, jättegrattis! så roligt! Så klart att du ska lita på det! (och där fick jag för att jag skrev att det inte såg klockrent ut   )

• Vi 5

Grattis till Bumbi härifrån med! Men det låter jobbigt om du blöder samtidigt!

Hoppas att plussen sprids vidare till oss andra också, men jag som är lite pessimistisk av mig ibland tänker att då talar ju statistiken emot att fler skulle plussa...

• Vi 5
    telgebo skrev 2011-03-09 13:01:25 följande:
    Nej nu smittar vi gravida dig vi 4, beredd...ATJOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!
    TACK!!!!!!!
  • Vi 5

Kinderägg

AnnJan, skönt, men jobbigt samtidigt!

FruHöst, det där känner jag verkligen igen från mina grav, usch så pyton jag har mått...Stackare!

Telgebo, fint att ha gått över den gränsen! Men tråkigt att du inte känner dig bra!

Ceke, en rejäl utrensning nu då.

Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*