Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
barbamamma: men va typiskt att din make inte kom hem istället så ni kunde åka o hansla, håller med dig om att imorgon kommer det vara smockfullt!! här är det fullt med folk överallt redan idag så jag funderar om man ska ut o handla lite på själva påskafton istället .
jo det blev dålig stämning pga att hon trodde vi backade ur alla möten för att vi inte VILLE ha mötena, inte för att jag faktiskt har varit såpass sjuk . och så hade beroendeterapeuten antagligen pratat med henne och hon tyckte väl det var lite jobbigt att jag tappat förtroendet för henne och att det hände lite "plötsligt". men jag var ärlig och sa att hon faktiskt lekte amatörpsykolog i höstas när vi började prata om min barndom och hon klampade i klaveret i saker som hon skulle förstått om hon var utbildad och hade kunskap om såna som växt upp i missbruk. jag vet att jag inte fungerar "normalt" pga min uppväxt, det är därför det är skönt att träffa någon som verkligen förstår varför. och det handlar väl i slutändan om att jag faktiskt vill sörja klart min barndom och sen gå vidare på bästa sätt, inte för att hon är skitdålig, men kan jag få en som är mer kunnig så väljer jag såklart honom. så vi fick rett ut en hel del iaf .
jag tänkte inte på att ni har en massa kunskap om vårdbidrag, men jättebra att ha dig o fråga också om det blir aktuellt . va härligt att du finns alltså!! barnpsykologen tyckte att jag i såna fall kunde leva på vårdbidraget o stanna hemma på heltid, men jag är ju inte 100% säker på att Noah har autism så man kan ju inte räkna med att få pengar innan utredningen är klar. o den blir väl antagligen inte klar förrän senare i höst iaf. så man får väl se, är iaf skönt att kunna lämna över skiten till andra o få koppla av lite