Häng på tjattråd för oss som vill snacka om mer än bara bebisar;-)
barbamamma: ja men visst, hon sa det rätt så många gånger "när Noah's utredning är klar" kommer bla bla bla hända. hon pratade som att Noah verkligen har autism redan och det retade gallfeber på mig för hon sa ordet "när" hela tiden. så jag fick rätta henne flera gånger och säga ordet "om" . och såna människor ska vara utbildade?? den människan tillsammans med barnpsykologen är de enda två människorna som verkligen kunnat trigga igång mig . hon sa att 25 timmar i veckan kommer resurser från rehab användas på Noah, alltså 5 timmar/dag och fastän de flesta timmar läggs på förskolan så blir det ändå många timmar för oss..och hon sa att många föräldrar som jobbar o får ett barn med fastställd autism går ner i arbetstid. jaha så det fick mig att må bättre då??
jag sa att om jag fixade heltidsstudier innan med bara Noah på förskolan 15t/v och med allt krångel som hade att göra med förskolan då och att jag faktiskt hade muntliga tentor med honom hemma så lär jag nog fixa situationen nu också . tyvärr kände jag mig väldigt stressad idag för mycket känslor hade redan lösts upp från första mötet så jag kanske inte orkade vara lika lugn som jag brukar . men ändå.. jag tänker faktiskt lyssna på mig själv denna gång och jaa vi får peppa varandra ang plugget när man får lust att ge upp .
va skönt att du fått måla en hel del då, ska bli roligt att få se bilder sen . tycker du ärjätteduktig som har tålamod att måla med flera ungar kring bena
hoppas verkligen det löser sig med tjejerna nu då!!
låter som att matstunderna i er familj verkar väldigt trevliga . inte lätt när de triggar igång varandra så där!!
idag blev det många inlägg av mig, sorry!! mår inte så särskilt bra efter alla möten i det sista...